FANDOM

Zamek Dour – forteca obronna występująca w stolicy Skyrim - Samotni. Zwykle jest to siedziba główna Legionu w prowincji, siedziba Cesarza podczas wizyty, przyczółek Thalmoru, oraz kaplica wszystkich ośmiu bóstw. Aktualnie jest to też siedziba Generała Tulliusa w czasie trwania Wojny o secesję Skyrim.

Informacje Edytuj

Zamek jest na wzgórzu, króluje nad całym miastem. Otaczają go mury a wejść można do niego od strony rynku lub Błękitnego Pałacu. Na Placu Głównym trenują kandydaci do Legionu oraz Straż Miejska Samotni. Zwykle normalni obywatele nie odwiedzają zamku chyba że muszą odwiedzić kaplicę. W fortecy odbywają się wszystkie państwowe obchody i wydarzenia np. ślub Vittorii Vicci czy powitanie Cesarza w prowincji.

Pod Zamkiem rozciągają się nieduże podziemne tunele np. katakumby Potemy lub więzienie.

Forteca jest najpilniej strzeżonym obiektem w prowincji. Od Wieży Cesarza dodatkowo prowadzi wielki młyn który w rzeczywistości pełni funkcję tajnego przejścia z którego władca Tamriel może uciec w razie potrzeby prosto do portu.

 Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki