Elder Scrolls Wiki

Zadania (Daggerfall)

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Zadania w The Elder Scrolls II: Daggerfall zostały posortowane według gildii, których zadania te dotyczą. Istnieje dwieście dwadzieścia siedem odrębnych zadań w oryginalnej grze. Zadania Wampirów posiadają nienazwane pliki zadania i dlatego nie mogą zostać przydzielone graczowi, chyba, że pliki zadania posiadają odpowiednie nazwy. CompUSA Special Patch dodaje szesnaście nowych zadań do wykonania.

Wątek główny Edytuj

Wszystkie części solucji wątku głównego gry.

Zadania poboczne Edytuj

Zadania uruchomione w tle Edytuj

Zadania uruchomione w tle używane do kontrolowania różnych zdarzeń dotyczących głównego wątku.

Gildia Magów Edytuj

Wszystkie zadania dla Gildii Magów.

Gildia Wojowników Edytuj

Wszystkie zadania dla Gildii Wojowników.

Gildia Złodziei Edytuj

Wszystkie zadania dla Gildii Złodziei.

  • The Qualifying Examination: Egzamin kwalifikacyjny dla Gildii Złodziei.
  • A Hot Stone: Podnieś skradziony przedmiot od członka gildii w lokalnym mieście.
  • Antique Ivory: Ukradnij trochę antycznych kości słoniowych z rezydencji w mieście.
  • Drugs Delivery: Dostarcz paczkę zawierającą narkotyki w lokalnym mieście.
  • Arms Supply: Dostarcz broń członkowi gildii w lokalnym mieście.
  • A Stolen Gem: Podnieś skradziony klejnot od członka gildii w lokalnym mieście.
  • A Temple Visit: Ukradnij religijny przedmiot z regionalnej świątyni.
  • Valuable Artwork: Ukradnij obraz z rezydencji w lokalnym mieście.
  • The Jewel Heist: Ukradnij trochę biżuterii z rezydencji w lokalnym mieście.
  • The Noble's Jewelry: Ukradnij trochę biżuterii z pałacu.
  • A Prized Item: Ukradnij magiczny przedmiot z rezydencji w lokalnym mieście.
  • Valuable Pages: Ukradnij cenną książkę z budynku w lokalnym mieście.
  • A Prized Herb: Ukradnij specjalne zioło z rezydencji w lokalnym mieście.
  • The Rich Merchant: Strząśnij bogatego kupca do wysyłki jego rzeczy.
  • A Treasured Potion: Ukradnij specjalny eliksiru ze sklepu alchemika w lokalnym mieście.

Mroczne Bractwo Edytuj

Wszystkie zadania dla Mrocznego Bractwa.

Świątynie i Zakon Templariuszy Edytuj

Wszystkie zadania dla Świątyń.

Szczególne zadania Świątyni Edytuj

  • The Price of Knowledge: Zabij nocnego łowcy, który ukradł wiedzę ze Szkoły Julianosa.
  • Avenge the Dragons: Zabij członka Zakonu Godziny, który zaatakował święte smoki z Fundacji Akatosha.
  • The Desecrated Temple: Zabij likantropa, który zbezcześcił sanktuarium Świątyni Arkay'a.
  • Desired Artwork: Dostarcz jakieś cenne dzieło sztuki dla Rodu Dibella.
  • The Arm of Fury: Zabij zdrajcę Zakonu Kynaran.
  • A Powerful Spirit: Połóż na odpoczynek ducha nawiedzającego sanktuarium Życzliwości Mary.
  • A Special Plant: Podnieś roślinę dla uzdrowiciela Świątyni Stendarra.
  • The Bounty: Upoluj rozbójnika, który splądrował karawanę Rezolucji Zenithara.

Zakony Rycerskie Edytuj

Wszystkie zadania dla Zakonów Rycerskich.

Kupcy i Gospodarze Edytuj

Możesz przypisać te zadania przez wszystkie NPC w cechowniach, świątyniach, tawernach itp. Jednak szanse na ich kupców i karczmarzy jest znacznie wyższa. Gdy pytasz o pracę w mieście, będziesz w końcu wskazał na NPC, który oferuje jedno z tych zadań. Po zakończeniu (lub niezaliczenia) tych zadań, można zyskać (lub stracić) reputacji z frakcji, do którego zleceniodawca należy, co nie musi być frakcją Kupców. Na przykład, jeśli członek Gildii Magów daje jedno z tych zadań, można zyskać/stracić reputację z Gildii Magów i jej frakcje stowarzyszone. Aby otrzymać jedną z tych zadań z dowolnego zleceniodawcy z frakcji, kliknij na przycisk rozmowy, natychmiast po raportowaniu do udanej wyprawy.

Szlachty Edytuj

Możesz dostać te zadania od niektórych (ale nie wszystkich) królów i wszyscy szlachcice, jak długo woją reputację ze szlachcicem jest wystarczająco wysoka. W szczególności, tylko następujące ludzie oferują Zadania Szlachty: Akorithi, Barenziah, Charvek-si, Eadwyre, Gothryd, Greklith, Lady Bridwell, Lady Northbridge, Lord Bridwell, Lord Darkworth, Lord K'avar, Lord Provlith, Lord Vhosek, Mobar i Mynisera.

Pozostałe szlachty, które w taki czy inny sposób związany z Głównego Wątku, w ty, Cyndassa, może również zaoferować te, ale nie aż do uruchomienia Głównego Wątku jest zakończona. Jednak z nie załatanym plikiem zadania, to nigdy nie będzie możliwe, ponieważ start Głównego Wątku nigdy się nie skończy. Jednak z niezałatanych plików zadań, to nigdy nie będą możliwe, ponieważ uruchomienie Głównego Wątku nigdy się nie skończy.

Sabaty Czarownic Edytuj

Wszystkie zadania dla Sabatów Czarownic.

Klany Wampirów Edytuj

Są to zadania dla postaci Wampira. Można dostać któryś z tych zadań po zamianie gracza w wampira. Wszystkie zadania są podane do gracza za pomocą listu. Można dostać te zadania przypadkowo od czasu do czasu, najwyraźniej jedno zadanie miesięcznie.

Lekarstwa Edytuj

Zadanie do wyleczenia się z Wampiryzmu lub Likantropii.

Zadania Daedry Edytuj

Wszystkie zadania dla książąt Otchłani.

Podmioty zadań Edytuj

Pięć "podmiotów zadania" można znaleźć wśród całości zadań. Te "podmioty" składają się z pojedynczego pliku zadania-binarnego lub pojedynczego pliku zadania-tekstowego. W każdym razie, te zadania nie mogą zostać odtworzone. Czasami jeden z tych zadań jest wybrany zgodnie z zasadami, które są stosowane przy okazji zadań do postaci gracza. Jednak z powodu tego, że odpowiedni plik zadania nie istnieje, gra nie może być kontynuowana, ponieważ będzie prowadzić do przeciążenia gry. Może to zostać wyeliminowane po ponownym uruchomieniu DOS-Boxa lub restarcie spod DOS-OS.

Następujące podmioty zadania istnieją:

  • 80C00Y00 (plik binarny) – alternatywa dla zadania Malacatha, oczywiście zawiera te same dane co standardowe zadanie.
  • A0C00Y04 (plik binarny) – oczywiście zawiera te same dane co zadanie Impostor.
  • M0B40Y04 (plik tekstowy) – zawiera ten sam tekst zadania co zadanie Fighters Lich.
  • N0C00Y01 (plik binarny) – zawiera dane niedokończonego zadania Banish Daedra dla niebędących członkami Gildii Magów.
  • R0C40Y23 (plik binarny) – zawiera takie same dane co zadanie Daedric Book i ma także złą lokalizację Skeffington Coven.

Więcej w Fandom