FANDOM

Stub
Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc The Elder Scrolls Wiki rozbudowując ją!

Wieczny Czempion - główny bohater pierwszej części serii The Elder Scrolls: Arena. Jego rasa, płeć i klasa jest ustalona przez nas. Został uwięziony w lochach przez zdrajcę, Jagara Tharna. Cesarski mag bitewny podszył się pod cesarza Uriela Septima VII, a sam sprawił, że demony na jego usługach podszyły się pod gwardzistów.

Wiadomo, że został osadzony w lochach przez maga bitewnego, skąd uwolnił ją duch Rii Silmane udaje mu się uciec i przenosi się w inne tereny. Razem z duchem zabitej składa powoli w całości Różdżkę Chaosu, jednak jej elementy zostały rozrzucone po całym kontynencie. Odwiedza więc wszystkie tereny Cesarstwa od Wysp Summerset, przez Cyrodiil aż po Morrowind.

Ponieważ różdzkę Jagar podzielił na osiem części, odwiedza lochy gdzie się znajdują te fragmenty. Ostatecznie uwalnia cesarza z Otchłani i pokonuje demony-gwardzistów. W wyniku tego Tharn "ginie". Okazuje się jednak że przeżył i zagnieździł się w w piwnicach Cesarskiego Pałacu. Tam zabija raz na zawsze Jagara. Uwolnił w ten sposób kraj od sług Mehrunesa Dagona. Jak się później okazuje Jagar Tharn był prawą ręką Dagona i miał wywołać rozpad państwa Septimów, by już wtedy wywołać Kryzys Otchłani, czyli olbrzymią inwazję daedr na Nirn i wchłonięcie w Otchłań. Wspomniane jest to w czwartej części serii pod nazwą Oblivion.

Ciekawostki Edytuj