FANDOM

Atakuj bez broni, aby zranić i zmęczyć przeciwników.

―Opis z gry

Walka wręcz (Oblivion)
Walka wręcz - umiejętność występująca w grze The Elder Scrolls IV: Oblivion, której główny współczynnik to Siła należąca do specjalizacji walki.

Rangi Edytuj

Informacje dotyczące otrzymywanych bonusów przy podnoszeniu poziomu umiejętności na kolejne rangi:

Ranga Komunikat
Uczeń Na kłykciach i nogach masz stwardnienia od niezliczonych ciosów i kopnięć. Nareszcie osiągasz stopień ucznia w walce wręcz. Zyskujesz specjalny ataku na stojąco, który zadaje wrogom dodatkowe obrażenia. Aby go wyprowadzić, przytrzymaj przycisk ataku.
Czeladnik Na kłykciach i nogach masz stwardnienia od niezliczonych ciosów i kopnięć. Nareszcie osiągasz stopień czeladnika w walce wręcz. Masz teraz szansę rozbroić przeciwnika swoim atakiem z unikiem. Aby go wyprowadzić, przytrzymaj przycisk ataku podczas ruchu w lewo lub prawo.
Ekspert Osiągasz stopień eksperta w walce wręcz. Możesz teraz obalić przeciwnika swoim zamaszystym atakiem. Aby to zrobić, przytrzymaj przycisk ataku podczas ruchu do tyłu.
Mistrz Nareszcie osiągasz stopień mistrza w walce wręcz. Masz teraz szansę sparaliżować przeciwnika swoim agresywnym atakiem. Aby to zrobić, przytrzymaj przycisk ataku podczas tuchu do przodu. Dodatkowo masz szansę rozbrojenia wroga parując jego ciosy.

Awansowanie Edytuj

Poziom umiejętności zwiększa się zależnie od zadanych atakiem obrażeń o 0,6 punktu doświadczenia za każdym razem gdy uderzy się w przeciwnika.

Wpływ na rozgrywkę Edytuj

Poniższy wzór ilustruje ilość obrażeń zadanych zależnie od poziomu umiejętności:

[Obrażenia zdrowia]= 1 + 10.5 * ([Siła]/100) * ([Poziom umiejętności]/100)

Ponadto zadawane są obrażenia do kondycji:

[Obrażenia kondycji] = 1 + 0.5*[Obrażenia zdrowia]

Tworzenie postaci Edytuj

Następujące rasy posiadają bonus do tej umiejętności

Następujące klasy mają tę umiejętność jako umiejętność główną