Fandom

Elder Scrolls Wiki

Vitharn

12 424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Vitharn – ruiny na Drżących Wyspach. Niegdyś duże oraz prosperujące miasto.

Historia Edytuj

Miasto Vitharn zostało założone przez hrabiego Vitharn, jego żona Mwaean urodziła mu dwoje dzieci - Csarana oraz Nwealę. Hrabia oraz hrabina myśleli że talent w polityce jaki przejawiał Csaran doprowadzi go do panowania na Drżących Wyspach.

Po śmierci hrabiego Vitharn jego syn przejął tron. Ożenił się z córką Argoniańskiej położnej - Sheen-in-Glade. Csaran był bardzo nie wiernym mężem, prowadził kazirodczy związek ze swą siostrą która dała mu syna - Cesriena, który przyczynił się w dużej mierze do upadku Vitharn.

Cesrien urodził się z jedną nogą krótszą od drugiej, ciągle chorował i był pod opieką lekarzy i położnych. Jako człowiek Cesrien był porywczy i skłonny do przemocy oraz czerpał zauważalną radość z zabijania. Przez pierwsze lata jego panowania zabił wszystkich zwierzoludzi oraz merów w całym mieście.

Po jakimś czasie Cesrien stał się paranoikiem zamkniętym w sobie. Otaczała go tylko garstka zaufanych ludzi, podczas jego krótkiego panowania wybrał sobie kobietę za narzeczoną - zwała się Jideen, która dała mu syna Ciriona.

Po śmierci Cesriena jego syn Cirion objął tron.

Kiedy Hrabia Cirion wstąpił na tron niektórzy mówią że nadal miał siniaki, którymi obdarzył go jego ojciec, znany był z tego że bał się nawet cienia.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki