Fandom

Elder Scrolls Wiki

Vilena Donton

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Vilena Dontoncesarska będąca mistrzynią Gildii Wojowników w Cyrodiil. Zazwyczaj przebywa w swoim gabinecie w siedzibie organizacji położonej w Chorrol lub jej domu znajdującym się także w tym mieście. Choć zarządza gildią to nie odgrywa większej roli, gdy wykonujemy zadania dla tej organizacji. Wraz z Azzanem i Burz gro-Khashem jest jednak jedną z trzech osób w niej, które mogą pozwolić nam do niej dołączyć. Do niej musimy także się udać jeśli z jakiś powodów zostajemy wyrzucenii z gildii i chcemy do niej powrócić.

Historia Edytuj

Vilen została Mistrzynią gildii, ponieważ od niepamiętnych czasów jej rodzina zawsze nią zarządzała. Kobieta miała dwóch synów, Vitellusa i Viranusa.  Vitellus był silniejszy i bardziej doświadczony, więc pewnego razu został wysłany na ważną misję, której celem było pokonanie wojownika zwanego Azzani Czarne Serce. Niestety misja się nie powiodła, a Vitellus zginął wraz z wieloma innymi wojownikami, którzy brali w niej udział.

Po śmierci jednego ze swoich synów, Vilena bardzo się załamała i cała swoją uwagę zaczęła poświęcać swojemu drugiemu synowi, Viranusowi, aby nie spotkał go los brata. Jej przyjaciel, Modryn Oreyn, uważał, że w ten sposób marnuje ona chłopaka i w tajemnicy przed nią dawał mu kontrakty. Jednak w czasie wykonywania jednego z nich młody Donton zaginął wraz z wieloma innymi ludźmi, którzy zostali z nim wysłani. Niepokoi to Oreyna i rozkazuje on naszemu bohaterowi wyruszyć na poszukiwania chłopaka zanim o wszystkim dowie się Vilena. Niestety odkrywamy, że Viranus i jego towarzysze zginęli. Gdy Vilena dowiaduje się o tym jest kompletnie załamana ale także wściekła. Bez namysłu wyrzuca Modryna z gildii, a nam obniża rangę.

Oreyna nie powstrzymuje to i choć nie jest już członkiem organizacji to postanawia na własną rękę walczyć z Kompanią z Czarnego Lasu, która była odpowiedzialna  za wszystkie dotychczasowe niepowodzenia gildii jak i również za śmierć Vitellusa i Viranusa. Zleca nam szereg zadań, których celem jest osłabienie kompani. Po dokonaniu tego Vilena skrytykuje nas za złamanie wielu zasad gildyjnych, lecz jej negatywna opinia o nas zmienia się. Oznajmia nam, że wierzy, że jesteśmy przyszłością tej organizacji. Następnie rezygnuje ze stanowiska mistrza i oddaje je naszemu bohaterowi.

Powiązane zadania Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki