Fandom

Elder Scrolls Wiki

Towarzysze (organizacja)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Towarzysze (ang. The Companions) – grupa wojowników powiązana z Gildią Wojowników z Cyrodiil.

Jej członkowie to potomkowie legendarnej Pięćsetki Towarzyszy, na której czele stał Ysgramor. Towarzysze nie posiadają dowódcy, lecz herolda - Kodlaka Białowłosego, który pełni tylko rolę doradcy grupy. Miejscem ich pobytu jest Jorrvaskr - najstarszy budynek w Białej Grani. Po śmierci Kodlaka heroldem Towarzyszy zostaje Smocze Dziecię.

Pierwsze interakcje Edytuj

Pierwszymi Towarzyszami jakich przyjdzie nam spotkać są: Łowczyni Aela, Farkas i Ria. Pojawiają się w okolicy farmy Pelagia, gdzie walczą z gigantem.

Krąg Edytuj

Towarzysze mają pewien sekret, otóż kilkoro z nich jest w stanie przybrać postać bestii - wilkołaka. Przez to gildia jest w ciągłym konflikcie z łowcami wilkołaków Srebrną Ręką. Dowiadujemy się o tym podczas wykonywania jednego z zadań, gdzie na własne oczy obserwujemy przemianę Farkasa.

Od tej pory po wykonaniu jeszcze kilku zadań Smocze Dziecię może dołączyć do Kręgu, najbardziej zaufanej grupy spośród wszystkich Towarzyszy oraz stać się wilkołakiem. Naszym "przodkiem" zostaje Aela.

Członkowie Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki