FANDOM

Towarzysze (ang. The Companions) – grupa wojowników w Skyrim. Jej członkowie to potomkowie legendarnej Pięćsetki Towarzyszy, na której czele stał Ysgramor. Towarzysze nie posiadają dowódcy, lecz pełniącego tylko rolę doradcy Herolda. Heroldem Towarzyszy jest Kodlak Białowłosy, zaś po jego śmierci w trakcie wątku fabularnego Towarzyszy zostaje Smocze Dziecię.

Miejscem pobytu Towarzyszy jest Jorrvaskr będący najstarszym budynkiem w Białej Grani.

Pierwsze interakcje Edytuj

Pierwszymi Towarzyszami jakich przyjdzie nam spotkać są: Łowczyni Aela, Farkas i Ria. Pojawiają się w okolicy farmy Pelagia, gdzie walczą z gigantem.

Krąg Edytuj

Towarzysze mają pewien sekret, otóż kilkoro z nich jest w stanie przybrać postać bestii - wilkołaka. Przez to gildia jest w ciągłym konflikcie z łowcami wilkołaków Srebrną Ręką. Dowiadujemy się o tym podczas wykonywania jednego z zadań, gdzie na własne oczy obserwujemy przemianę Farkasa.

Od tej pory po wykonaniu jeszcze kilku zadań Smocze Dziecię może dołączyć do Kręgu, najbardziej zaufanej grupy spośród wszystkich Towarzyszy oraz stać się wilkołakiem. Naszym "przodkiem" zostaje Aela.

Członkowie Edytuj

Galeria Edytuj