Fandom

Elder Scrolls Wiki

Torval

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

256px-Torval.png

Mapa Elsweyr ukazująca Torval

Torval – stolica Elsweyr, prowincji zamieszkiwanej przez Khajiitów. Miasto jak i prowincja będzie dostępna do zwiedzenia w The Elder Scrolls Online. Torval możliwy był także do zwiedzenia w The Elder Scrolls: Arena.

Informacje:

Torval jest państwem miastem duchowego przywódcy Elsweyr, Grzywy. On i jego plemię żyje tutaj w majestatycznych i egzotycznych pałacach zbudowanych z masywnych bali dębów Valenwood, którego granice są jedynie klikaset mil stąd. Apłace otoczone są symetrycznymi ogrodami trzciny cukrowej, w których często widziany jest Grzywa spędzający całe dnie na medytacjach, na swej lektyce, trzymanym przez niezmorodwanych sługów- cathay-raht. Jak było już powiedziane, Księżycowy Cukier Elsweyr jest najświętszą substancja dla khajiitów. Mówią o cukrze, tak jak my moglibyśmy mówić o duszy, czy sile życiowej. W związku z tym ludzie tradycyjnie mają zabroniony wstęp do tych włości, a Straż Wojowników egzekwują tu tą zasadę równie surowo, jak to robią wokół Puszczy Tenmar. Kiedyś zdarzyło się nawet, że cesarski dyplomata został stąd wygoniony, nawet pomimo tego, że miał obiecaną audiencję z władcą khajiickim. Wygladający jak pantery Straż Wojowników zasyczeli kiedy się pojawił, obnażyli kły i zagrozili mu, by szybko odszedł, albo "wypuszczą jego cukier" na piasek... .

Więcej w Fandom

Losowa wiki