Fandom

Elder Scrolls Wiki

Titus Mede I

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Titus Mede I – pierwszy Cesarz z dynastii Mede, oraz pierwszy który nie był Smoczym Dziecięciem. Dwudziesty trzeci cesarz Tamriel. Występuje w książce Miasto w przestworzach i Lord of Souls.

Historia Edytuj

Titus Mede doszedł do władzy po kryzysie Otchłani i ofierze Martina Septima, która zakończyła dynastię Septimów. Mede przejął Cesarskie Miasto przy pomocy tysiąca ludzi korzystając z zamieszania, że zarówno cesarz Martin Septim jak i Wysoki Kanclerz Ocato nie żyją. Po zdobyciu miasta ogłosił się Cesarzem. Najprawdopodobniej nie był zbyt utalentowany i nie niezbyt dobrze spisał się w roli cesarza przemawia za tym fakt, że za jego rządów od cesarstwa odłączyły się prowincje Wyspy Summerset i Puszcza Valen, oraz powstało Trzecie Aldmerskie Dominium, które zamierzało zapanować nad całym Tamriel. Jednak udało mu się nie dopuścić do całkowitego rozpadu cesarstwa, w książce jest opisywany jako doskonały inteligentny i przebiegły jednak niedoceniająca zagrożenia ze strony Dominium. Za jego panowania powstała nowa organizacja zajmująca się kontrwywiadem Penitus Oculatus, już wtedy zakon Ostrzy stracił na znaczeniu.

Miasto w Przestworzach Edytuj

W czasie kiedy Umbriel przemieszcza się nad Czarne Mokradła cesarz odbudowuje cesarstwo, kiedy jego syn prosi go o pomoc w zniszczeniu Umbriel ten informuje go że nie zamierza nic z tym zrobić dopóty cesarstwo nie jest zagrożone, po zasadzce na Attrebusa nie wierzy w śmierć syna i utwierdzony radami Colin dalej nakazuje kontynuować jego poszukiwania.

Rodzina Edytuj

Nie znamy przodków Titusa Mede I jednak wiemy, że miał jednego syna - Attrebusa Mede i brata jednak nie znamy jego imienia który jest jego politycznym rywalem. Jest przodkiem Titusa Mede II jednak nie wiadomo w jakim stopniu pokrewieństwa. Na jego temat zachowało się bardzo nie wiele informacji.

Martin Septim Cesarz Tamriel Attrebus Mede

Więcej w Fandom

Losowa wiki