Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Origin of Cyrus!

12 889stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

The Origin of Cyrus! - komiks załączony do The Elder Scrolls Adventures: Redguard. Opowiada historię początków konfliktu między kosmopolitycznymi Przodkami, a zwolennikami króla oraz historię młodego Cyrusa zanim został najemnikiem w Wayrest.

Na okładce komiksu widnieje informacja, że jest to wolumin 24 i kosztuje "$2.50 US, $3.00 Canada", mimo że był to jedyny taki komiks, a nie jego 24 odsłona. Był dostępny tylko w zestawie z grą. Napisał go Michael Kirkbride, narysował John Pearson, wytuszował Hugh Riley, a pokolorował Louise Sandoval. Niektóre wersje komiksu były kolorowe, niektóre czarnobiałe. Czcionką w komiksie jest Comic Sans MS.

Fabuła Edytuj

Opowieść toczy się kilka lat przed fabułą Redguard oraz w momencie rozpoczęcia tej gry. Fabuła z czasów Redguard obejmuje powrót Cyrusa do Hammerfell w celu odnalezienia siostry. Fabuła z przeszłości ujawnia dlaczego opuścił Hammerfell i ukazuje jego przygody z czasów bycia członkiem gangu najemników w Morrowind.

W 2011 r. Bethesda Softworks zamieściła komiks w wersji kolorowej w formacie pdf za darmo na stronie elderscrolls.com[1]. Komiks przeczytać można także na The Imperial Library.

Przypisy Edytuj

  1. http://redguard.bethsoft.com/comic/main.html

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: Morrowind
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki