Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls V: Dragonborn

12 832strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze20 Udostępnij
The Elder Scrolls V: Dragonborn – trzeci dodatek do The Elder Scrolls V: Skyrim. Najciekawszą dodaną rzeczą (poza fabułą) jest możliwość latania, oraz walki na smoku. Ponadto dodano nowe rodzaje przeciwników, mocy, broni i pancerzy.

Świat gry Edytuj

W dodatku tym mamy możliwość podróżowania po znanej nam już z The Elder Scrolls III: Bloodmoon - wyspie Solstheim. Wyspa ta stała się jednym z bastionów dla ocalałych Dunmerów, którzy uciekli z wyspy Vvardenfell po wybuchu wulkanu na Czerwonej Górze. Odkrywając zagadki głównego wątku będziemy mieli również możliwość odwiedzenia Apokryfy - daedrycznego wymiaru należącego do księcia Hermaeusa Mory. Udostępniony został też nowy materiał, Stalhrim, oraz zbroje i bronie wyrobione z tego materiału.

Fabuła Edytuj

Fabuła skupia się na tajemniczym Miraaku - czyli tytułowym Smoczym Dziecięciu, który przed setkami lat popadł w obłęd i zaginął w odmętach czasu. Był on obdarzony podobnymi umiejętnościami co główny bohater gry i potrafił wykorzystywać do własnych celów siłę oraz moc smoków. W trakcie przygody gracze muszą, między innymi, powstrzymać obłąkańca przed ponownym objęciem władzy nad wyspą Solstheim.

Wymagania sprzętowe Edytuj

Opis wymagań sprzętowych i programowych gry:

System Procesor RAM Karta graficzna Ilość pamięci
Windows XP, Windows Vista, Windows 7 2.6 GHz 2 GB (4 GB dla Vista/7) 896 MB 6 GB

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: Morrowind
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki