Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls Travels: Stormhold

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

The Elder Scrolls Travels: Stormhold – gra RPG stworzona w 2003, opracowana specjalnie dla telefonów obsługujących język Java telefony komórkowe. Gra była stylizowana na grach z głównej serii The Elder Scrolls. Jest to jedna z czterech gier mobilnych The Elder Scrolls, opublikowanych przez firmę Bethesda Softworks.

Fabuła Edytuj

Nieszczęście spowodowało, że wylądowałeś w więzieniu na Czarnych Mokradłach, nazywającym się Stormhold, które prowadzone jest przez wielkiego Quintusa Varusa. Nadzorcy skierują Cię do pracy, gdzie oczywistym jest, że nie przetrwasz w niej długo. Musisz znaleźć osoby, które będą chciałby Ci pomóc przezwyciężyć wyzwanie Stormhold, dopóki nie będziesz wystarczająco silny, aby pokonać złego naczelnika więzienia i odzyskać wolność.

Ciekawostki Edytuj

  • Gra Stormhold została opracowany w kilku różnych wersjach, aby upewnić się, że będzie się ładować na tylu urządzeniach mobilnych, na ilu to możliwe. Najmniejsza wersja gry zawiera tylko osiem lochów i sześć klas, podczas, gdy największa wersja posiada trzydzieści sześć lochów i dodaje nową klasę Spellsword.

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the Hist
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind Mobile

Więcej w Fandom

Losowa wiki