Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls Online: Thieves Guild

12 835stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

The Elder Scrolls Online: Thieves Guild – trzeci dodatek do The Elder Scrolls Online.

Dodane zostały nowe kryminalne czynności, takie jak wandalizm, podrabianie, a także nowa próba dla postaci graczy - Maw of Lorkhaj, pozwalająca 12 postaciom spróbować swych sił. Poziom trudności Maw of Lorkhaj ustawiany jest na podstawie poziomu dowódcy grupy. Dodano też nową linię umiejętności dla postaci typowo złodziejskich.

Fabuła Edytuj

Akcja dodatku rozgrywa się w Hammerfell, w rejonie Hew's Bane. Gracz, jako rekrut Gildii, pomaga odzyskać dawną chwałę Gildii Złodziei, teraz ściganej przez kompanię najemników o nazwie Iron Wheel. Spowodowane to jest pewnym napadem w Taneth, który zakończył się fiaskiem. Gildia ma siedzibę w Abah's Landing.

Ciekawostki Edytuj

  • Razem z dodatkiem wprowadzono patch dla wszystkich graczy. Zawierał między innymi nowy client dla PC i Mac, poprawki do kampanii w Cyrodiil, poprawki do animacji w walce z innymi graczami, a nawet dostęp (od pewnego poziomu) do zadań z innych Paktów, niż ten do którego należy postać gracza.

NawigacjaEdytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: Morrowind
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki