FANDOM

The Elder Scrolls Online Summerset - oficjalny zwiastun fabularny

The Elder Scrolls Online: Summerset – drugi rozdział do gry The Elder Scrolls Online. Rozdziały są bardzo dużymi dodatkami wprowadzającymi ogromną ilość nowej zawartości, w tym zmiany w systemie gry, nowe umiejętności, nowe klasy. Nawet nowi gracze, którzy dopiero kupią The Elder Scrolls Online z dodatkiem Summerset, mogą od razu zagrać w rozdział z innymi graczami na innych poziomach dzięki One Tamriel. Za preorder nagrodą był wierzchowiec Nightmare Senche.

Dodatek rozgrywa się na wyspie Alinor, która występuje w serii The Elder Scrolls po raz pierwszy od czasu The Elder Scrolls: Arena oraz na wyspie Artaeum, występującej jako miejsce akcji po raz pierwszy w serii[1]. The Elder Scrolls Online: Summerset ma teren większy od The Elder Scrolls Online: Morrowind, czyli pierwszego rozdziału.

Fabuła Edytuj

The Elder Scrolls Online Summerset – Cinematic Teaser

Królowa Ayrenn wydała dekret, dzięki któremu granice Alinoru zostały otwarte dla wszystkich bez wyjątków. Przybywają kupcy, imigranci i podróżnicy. Pomimo naturalnego piękna Wysp Summerset, kryje się tam starożytne zło. Poza tym, nie każdy cieszy się z dekretu królowej[1].

Spiskowcy współpracują z daedrami. Jednym z przeciwników jest frakcja Court of Bedlam. The Elder Scrolls Online: Summerset kontynuuje wątek tajemniczych intryg, które były zasugerowane w podstawowej grze, a potem ukazały się w fabule The Elder Scrolls Online: Morrowind i The Elder Scrolls Online: Clockwork City. Oprócz tego, fabuła dotyczy stosunków miejscowych z osobami przybywającymi z zagranicy. Następuje zderzenie kultur, niektórzy mieszkańcy po prostu nie są przyzwyczajeni do tylu przedstawicieli innych ras[1].

Ważnym elementem fabuły jest Zakon Psijic, do którego można dołączyć po raz pierwszy w serii The Elder Scrolls. Magowie z tego zakonu powrócili po około 350 latach nieobecności[2]. Vestige pomaga im, jako nowy rekrut, zamknąć tajemnicze i niszczycielskie wyłomy w czasie[1].

Nowe elementy gry Edytuj

The Elder Scrolls Online Summerset – Join the Psijic Order (PEGI)

Wprowadzona została cała nowa linia umiejętności związana z tworzeniem biżuterii w grze. Tworzenie biżuterii jest dostępne tylko dla osób posiadających ten dodatek[1][3].

Dodano także linię umiejętności Psijic Order[1].

Dodatek zawiera 6 nowych delves, 6 nowych World Bossów i 2 public dungeony. Wprowadza także nowy element, Abyssal Geyser zamiast Dark Anchor[1].

Cloudrest to nowy Trial[4].

Ciekawostki Edytuj

Wraz z dodatkiem do gry został wprowadzony Update 18 dla wszystkich graczy. Zawiera on[1][5]:

  • Nagrody za codzienne logowanie. Mogą to być przedmioty takie jak eliksiry czy żywność, waluty, rzeczy kolekcjonerskie, a nawet Crown Crates.
  • Nagrody za rozgrywanie battlegrounds codziennie.
  • Możliwość wysyłania rzeczy kupionych w Crown Store jako prezenty dla innych graczy.
  • Poprawki i nowości w PvP. Poprawienie systemu otrzymywania Alliance Points, nowe codziennie zadania, możliwość otrzymania hełmu Arena Gladiator jako przedmiotu możliwego do dostania tylko przez graczy udzielających się w PvP.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Summerset and Update 18 Preview
  2. Uncover the Secrets of the Psijic Order
  3. Check out Jewelry Crafting With this Preview & Guide
  4. Face the Welkynar in Cloudrest, The Elder Scrolls Online’s Newest Trial
  5. Revel in the Spoils of War with Update 18’s PvP Additions & Improvements

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Główna seria TES: ArenaTES II: DaggerfallTES III: MorrowindTES IV: OblivionTES V: SkyrimTES VI
Online TESOTESO: MorrowindTESO: Summerset
Legends TES: LegendsUpadek Mrocznego BractwaBohaterowie SkyrimPowrót do Mechanicznego MiastaRody MorrowindIsle of Madness
Pozostałe TES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special EditionTES: Blades