Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls Online

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze43 Share

The Elder Scrolls Online (znany również jako The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited) jest grą MMORPG. Głównym wątkiem gry jest powstrzymanie daedrycznego księcia Molag Bala przed wciągnięciem świata Tamriel do swojej domeny. Akcja gry będzie się odbywać w Drugiej Erze. W grze dostępne będą trzy główne frakcje i dziewięć ras. Pomimo polskiej premiery, gra nie otrzymała polskiego tłumaczenia.

Fabuła Edytuj

Akcja gry toczy się podczas Drugiej Ery, w roku 583. Kiedy to rodzina Tharn, obecni władcy Cyrodiil, chcąc odzyskać utraconą potęgę przez Imperium, podpisała pakt z potężnym nekromantą Mannimarco. Miał on uzupełnić cesarskie siły przez wskrzeszenie poległych żołnierzy. Jednak nekromanta potajemnie, spiskuje z Molag Balem, który chce przejąć władzę nad światem.

Główne frakcje Edytuj

Aldmerskie Dominium Edytuj

Sojusz ten, prowadzony jest przez Królową Ayrenn. Składa się z Altmerów , Bosmerów, Khajiitów i obejmuje Wyspy Summerset, Elsweyr i Puszczę Valen.

Przymierze Daggerfall Edytuj

Sojusz ten, kierowany jest przez króla Emeryka , składa się z Orków, Bretonów, Redgardów i obejmuje Wysoką Skałę, Hammerfell i Orsinium.

Pakt Ebonheart Edytuj

Sojusz ten, kierowany jest przez Jorunna Króla-Barda składa się z Dunmerów, Argonian, Nordów i obejmuje Skyrim, Morrowind i Czarne Mokradła.

Inne frakcje Edytuj

Inne potwierdzone frakcje:

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the Hist
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind Mobile

Więcej w Fandom

Losowa wiki