Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls III: Tribunal

12 432strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

The Elder Scrolls III: Tribunal (pl. Trójca) – pierwszy dodatek do gry The Elder Scrolls III: Morrowind. Dzięki temu dodatkowi, udostępniona jest możliwość zwiedzania Twierdzy Smutku i jego podziemi.

Świat gry Edytuj

Akcja gry rozgrywa się w Twierdzy Smutku zarządzanej przez Almalexię i nowego króla Helsetha Hlaalu, który niedawno zasiadł na tronie. W podziemiach tego miasta, we własnych Mechanicznym Mieście żyje Sotha Sil, który razem z Almalexią należy do Trójcy.

Opis rozszerzenia Edytuj

W dodatku Tribunal nowo mianowany bezwzględny król zasiada na tronie Morrowind, podczas gdy stary bóg zanurza się coraz głębiej w swoim szaleństwie. Zostajesz wrzucony w chaotyczną rzeczywistość niepewnej przyszłości Morrowind, a niebezpieczni asasyni depczą ci po piętach. Twoja przygoda zaprowadzi cię do Mournholdu, stolicy Morrowind, oraz do miasta Clockwork w Sotha Sil, a także do ogromnych lochów. Los Morrowind jest znów w twoich rękach.[1]

Fabuła Edytuj

Fabuła gry opiera się na wątku jednego z członków Trójcy, który przez powolne utracenie swojej mocy pogrążył się w szaleństwie. Fabuła zaczyna się w momencie zaatakowania Nerevaryjczyka przez skrytobójców Mrocznego Bractwa. Aby wyjaśnić, dlaczego został zaatakowany, Nerevaryjczyk udaje się do Ebonheart do kapitana straży Apellesa Matiusa, który przybył do fortu w celu przeprowadzenia inspekcji. Strażnik mówi mu, że czarodziejka Asciene Rane może go przetransportować na kontynent do Twierdzy Smutku, jednak z powodu krążącej tam zarazy, zmusza go, aby ujawnił swój cel wizyty. Po dotarciu na kontynent, Nerevaryjczyk musiał zlokalizować przywódcę Mrocznego Bractwa, oraz wykonać szereg różnych zadań pobocznych.

Wymagania sprzętowe Edytuj

Minimalne wymagania systemowe:

  • Windows 98/Me/2000/XP
  • procesor Pentium III 500 MHz lub odpowiednik AMD (zalecany 800 MHz)
  • 256 MB RAM
  • karta graficzna 3D, 32 bit 32 MB zgodna z DirectX 8.1
  • karta dźwiękowa zgodna z DirectX 8.1
  • 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • napęd DVD-ROM

Gra obsługuje następujące karty graficzne:

  • NVIDIA TNT2
  • NVIDIA GeForce
  • ATI Rage 128
  • ATI Radeon
  • Matrox G550
  • Matrox G450
  • Matrox G400

Przypisy Edytuj

  1. elderscrolls.com - Tribunal

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the Hist
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind Mobile

Więcej w Fandom

Losowa wiki