Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls Adventures: Redguard

12 704strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
The Elder Scrolls Adventures: Redguard — gra stworzona w 1998 roku przez Bethesda Softworks osadzona w świecie The Elder Scrolls, nie będąca jednak częścią tego cyklu. Mająca być pierwszą częścią anulowanego cyklu The Elder Scrolls Adventures.

Fabuła Edytuj

Jest późna druga era, czas wojny, jako że imperium Tibera Septima rozszerza się na teren całego Tamriel na fali nowych podbojów. Ambicja Septima spotyka się z oporem z każdej ze stron świata, ale najzajadlej od strony Hammerfell, ojczyzny Redgardów.

Najwyższy Król Hammerfell, Thassad II, opiera się inwazji nawet gdy inne sąsiednie królestwa padają, aż w końcu, bez żadnych ku temu oznak i zaskakująco bez znaków jakiejkolwiek zdrady, śmierć zabiera władcę. Ze swym królem martwym, Hammerfell jest sparaliżowane, wtedy właśnie wybija godzina krwawej wojny domowej między Koroną, walczącą o niezależność swego kraju, a Przodkami, którzy ostatecznie przystali na rządy cesarza.

Koronowany książę A’tor, syn Thassada i następca tronu Hammerfell, prowadzi swe siły w pasmie ustawicznych zwycięstw nad opozycją. Druga frakcja zawiązała pakt z cesarzem, doprowadzający do zalania ojczyzny Redgardów przez wojska Tibera Septima i złamania siły lojalistów. Ostatnia bitwa działa się o miasto portowe Stros M’kai, starożytną siedzibę Korony. Książę A’tor i jego ludzie walczyli dzielnie, ale nie zmieniło to ich przeznaczenia przegranych tej wojny.

Bojąc się ewentualnej rebelii niezłomnych Redgardów, którzy nigdy długo nie cierpieli pod obcym jarzmem, cesarz ustanawia garnizony w każdym mieście Hammerfell. Lord Richton, człowiek który pokonał A’tora w Bitwie pod Stros M’Kai, dostaję gubernatorstwo tegoż miasta. Jego obecne rządy nie należą do przyjemnych. Za głośni albo kończą martwi albo zaginieni.

Twoja siostra, Iszara, jest jedną z zaginionych.

Nazywasz się Cyrus, redgardzki najemnik, który opuścił Hammerfell dawno temu by wałęsać się po obrzeżach Cesarstwa. Obiecałeś nigdy już nie wrócić, a powód ku temu jest skazą na twym honorze, którą po dziś dzień nosisz w sercu. Zapomnij o kłopotach przed tobą- legioniści, smoki czy zwały nieumarłych, twoim najgorszym koszmarem jest stanąć twarzą w twarz z Iszarą. Bowiem ona, bez wątpienia, nigdy ci nie wybaczyła zabicia jej męża dziesięć lat wstecz.

Usytuowanie rozgrywki Edytuj

Gra toczy się na wyspie Stros M'Kai w prowincji Hammerfell. Jest rok 864 2E, około 400 lat przed wydarzeniami z The Elder Scrolls: Arena i resztą serii.

Rozgrywka Edytuj

Wymagania Systemowe Edytuj

  • Windows 95
  • procesor Pentium 166MHz
  • 32 MB RAM
  • 350MB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta graficzna SVGA VESA 2.0
  • 16- bitowa karta dźwiękowa

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: Morrowind
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki