The Daggers (pl. Sztylety) – grupa najemników działająca na terenach należących do Przymierza Daggerfall.

Historia Edytuj

Sztylety powstały w czasie Wojny Trzech Sojuszy. Jest to mała grupa pijaków i żebraków, którzy nie zostali przyjęci do straży miejskiej w Daggerfall, lub do Gildii Wojowników. Dlatego też zebrali się oni w jedną grupę, aby udowodnić, że nadają się do czegoś więcej niż tylko picie i żebranie. Założycielem i pierwszym przywódcą grupy został Gelvin Feldrin, który postanowił odmienić los swych nowych towarzyszy i zachęcił ich do zostania najemnikami.

Pierwsza misja Sztyletów okazała się być dla nich większym sprawdzianem umiejętności i moralności, niż się na początku wydawało. Zostali oni zatrudnieni przez Lorda Diel, aby złapać harpie i ich jaja do badań, na terenie Shrieking Scar. Najpierw okazało się, że sobie w ogóle nie radzą z zadaniem i potrzebna była pomoc Vestige'a. Później okazało się, że Lord Diel wykorzystuje ich w swoich niecnych celach. Pod koniec zadania od decyzji i moralności Gelvina Feldrina zależy, czy grupa przetrwa, czy rozpadnie się po pierwszej misji.

Niezależnie od decyzji Gelvina, część grupy znajduje zatrudnienie na terenie Rivenspire, gdzie zostają zatrudnieni przez Horsemen, aby bronić wsi przed atakami harpii.

Znani członkowie Edytuj

  • Gelvin Feldrin – założyciel i przywódca grupy
  • Granette Feldrin – siostra Gelvina i nieoficjalna członkini grupy
  • Bumnog – członek, osiłek i niejako zastępca Gelvina
  • Armel Remly – członek i specjalista od pułapek. Odpowiedzialny za ich projekt i budowę.
  • Balin Remly – członek i specjalista od pułapek. Odpowiedzialny za rozstawianie ich.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ich nieoficjalną siedzibą jest karczma The Rosy Lion.
  • Pomimo iż Gelvin i Granette starają się aby grupa przestrzegała prawa, Bumnog nieraz nakłania pozostałych członków grupy do działania na pograniczu prawa.
  • W czasie rozmowy z Vestigem, Jorunn the Skald-King może powiedzieć "keep your eyes open. The Daggers like sneak attacks." Może to być zarówno odniesienie do tej grupy najemników, jak i do żołnierzy Przymierza, gdyż od nazwy stolicy sojuszu nazywa się ich nie raz "Sztyletami".
  • W skutek gróźb i ataku ze strony konkurencyjnej grupy, musieli oni zmienić swoją nazwę,a le nie wiadomo na jaką.