Fandom

Elder Scrolls Wiki

Thalmorskie dossier: Ulfric Gromowładny

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Thalmorskie dossier: Ulfric Gromowładny – wykradzione akta opisujące życie Ulfrika Gromowładnego.

Treść Edytuj

Stan: działacz (niewspółpracujący), uśpiony, przyzwolenie emisariusza

Opis: jarl Wichrowego Tronu, przywódca rebelii Gromowładnych, weteran Cesarskiego Legionu

Historia:
Zwróciliśmy uwagę na Ulfrica podczas Pierwszej Wojny z Cesarstwem, kiedy został pojmany w trakcie kampanii przeciwko Wieży z Bieli i Złota. W wyniku przesłuchania poznaliśmy jego potencjalną wartość (syn jarla Wichrowego Tronu) i przydzieliliśmy go śledczemu, obecnej Pierwszej Emisariuszce Elenwen. Utwierdziliśmy go w przekonaniu, iż udzielone przezeń informacje były nieodzowne do zdobycia Cesarskiego Miasta (tak naprawdę miasto padło, zanim go złamaliśmy), a następnie puściliśmy wolno. Po wojnie wznowiliśmy kontakt i przekonaliśmy się o wartości Ulfrica. Tak zwany Incydent Markarcki okazał się szczególnie przydatny z punktu widzenia naszych celów strategicznych w Skyrim, mimo że w jego wyniku łączność z Ulfrikiem uległa niemal całkowitemu zerwaniu.

Uwagi:
Bezpośredni kontakt jest możliwy (w krytycznej sytuacji), aczkolwiek działacz powinien pozostać uśpiony. Dopóki wojna domowa nie przybierze ostatecznego kształtu, nie powinniśmy się mieszać. Incydent w Helgen to przykład koniecznego wyjątku. Oczywiste jest, iż śmierć Ulfrica drastycznie zwiększyłaby szanse Cesarstwa na zwycięstwo i zaszkodziła naszym wpływom w Skyrim. (UWAGA: Przypadkowe pojawienie się smoka w Helgen wciąż nie zostało wyjaśnione. Najwyraźniej osoba stojąca za powrotem smoków nie chce, aby wojna się skończyła, aczkolwiek nie powinniśmy zakładać, że jej cele są zbieżne z naszymi.) Nie należy też dopuścić do zwycięstwa Gromowładnych, w związku z czym nawet pośrednia pomoc ich sprawie musi być poprzedzona skrupulatnym planowaniem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki