Fandom

Elder Scrolls Wiki

Thalmorskie dossier: Delphine

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Thalmorskie dossier: Delphine – wykradzione akta Thalmoru, opisujące poczynania Delphine członkini Ostrzy.

Treść Edytuj

Stan: aktywna (pojmać lub zabić), wysoki priorytet, przyzwolenie emisariusza

Opis: kobieta, Bretonka, około 50 lat

Historia:
Delphine w trakcie Pierwszej Wojny stanowiła cel wysokiej wagi ze względów operacyjnych i politycznych. Była bezpośrednio zamieszana w kilka najbardziej druzgocących operacji przeprowadzonych przez Ostrza na terenach Dominium. Została zidentyfikowana i przeznaczona do wstępnej czystki, lecz niestety odwołano ją do Cyrodiil przed samym wybuchem aktów wrogości. Podczas wojny uniknęła trzech zamachów na swoje życie, w jednym przypadku zabijając całą drużynę zabójców. Od tamtej pory mamy jedynie pośrednie dowody jej poczynań, jako że wykazuje się wyjątkową czujnością wobec naszych działań wywiadowczych. Należy ją uważać za bardzo niebezpieczną i powstrzymać się od wszelkich działań bez wsparcia przytłaczających sił i skrupulatnych przygotowań.

Uwagi:
Uważa się, że Delphine wciąż działa na naszą szkodę na terytorium Skyrim, aczkolwiek nie znamy miejsca jej aktualnego pobytu. Zakładamy, iż pracuje sama, jako że nie wiemy o innych aktywnych Ostrzach w tym rejonie, a ona sama, dla własnego bezpieczeństwa, unikała w przeszłości kontaktu z innymi zbiegłymi Ostrzami (to jeden z powodów, dla których do tej pory unika prób likwidacji). Samo jej istnienie jest dla nas obrazą. Wszelkie informacje na temat miejsca jej pobytu lub działalności mają być natychmiast przekazywane Trzeciemu Emisariuszowi.

Więcej w Fandom

Losowa wiki