Fandom

Elder Scrolls Wiki

Tel Mithryn

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Tel Mithryn – wielka wieża należąca do jednego z członków Rodu Telvanni położona w południowym Solstheim, budowla jest aktualnie własnością Nelotha.

Główna wieża i budynki otaczające hodowano przez Nelotha z sadzonek sprowadzonych z Morrowind, miało to miejsce na niedługo zanim wybuch Czerwonej Góry spopielił południową część Solstheim. Choć wychowywane wieże z których korzystają Telvanni są wytrzymałe, to muszą być pielęgnowane by nie zaczęły obumierać.

Wnętrze Edytuj

Zgodnie z ustawą o lewitacji z 3E 421, magia lewitacji stała się całkowicie zakazana w całym Cesarstwie. Ponieważ wszystkie wieże należące do rodu Telvanni wymagały użycia lewitacji, by się do nich dostać zaczęto szukać innego sposobu. Tel Mithryn nie jest wyjątkiem, Neloth wynalazł swój własny mechanizm, tworząc magiczne urządzenie u podstawy trzonu wieży. Był to mały okrąg na podłodze, który miał wbudowane świecące runy, a dzięki ich działaniu zachowywał się jak winda.

Na parterze wieży znajduje się asortyment magicznych przedmiotów, w tym różnych eliksirów, składników alchemicznych oraz książek. Cztery dodatkowe mniejsze pokoje są umieszczone analogicznie do siebie, tworząc stosunkowo równoważny czworobok pomieszczeń. Są to dwie sypialnie, laboratorium do badań nad istotami magicznymi i dodatkowy pokój do zaklinania kosturów.

Dodatkowo na zewnątrz wieży znajduje się kilka mniejszych budynków tj. apteka, salon zarządcy i kuchnia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki