FANDOM

The Elder Scrolls Adventures: Eye of Argonia - gra, która miała być kontynuacją The Elder Scrolls Adventures: Redguard. Powstanie Eye of Argonia zostało odwołane. Tak jak Redguard, miała mieć dużo akcji i mniej elementów RPG. Z powodu małego powodzenia sprzedaży Redguard planowano wydać grę na PlayStation 2 oraz inne konsole, a nie na PC. Prawdopodobnie prace nad grą nigdy nie przekroczyły planów i konceptów, a dalsza praca Bethesda Softworks dotyczyła już The Elder Scrolls III: Morrowind.

FabułaEdytuj

Nazwa gry sugeruje, że akcja toczyłaby się na Czarnych Mokradłach (w Argonii). Ukazała się jedynie grafika tytułowa z napisem w daedrycznym alfabecie pod tytułem gry. Napis ten głosił "I BOHATER Z HAEROT ICH OCALI" ("AND A HERO FROM HAEROT WILL SAVE THEM").

W Redguard Cyrus dyskutuje trochę o Oku Argonii z Tobiasem i Dreekiusem. Oko Argonii jest wspomniane przez Dreekiusa jako "bezcenny klejnot królewski starożytnych Czarnych Mokradeł" i skarbu tego pragnie zarówno Cyrus, jak i Tobias.

W Q&A o komiksie "The Origin of Cyrus!" mówiono, że Oko Argonii "jest bezcennym klejnotem, który służy także jako klucz do Zaginionego Miasta Czarnych Mokradeł". Od czasu odwołania, Eye of Argonia pojawiała się w kolejnych grach jako tzw. easter egg. Książka "Ruiny Kemel-Ze", która jest we wszystkich grach od Morrowind, zawiera informację o Oku Argonii. Autor tej książki, archeolog Rolard Nordssen, marzy o odkryciu tego artefaktu. W The Elder Scrolls III: Tribunal, jednym z dodatków do Morrowind, Oko jest wspomniane w dialogu z Trelsem Varisem.

CiekawostkiEdytuj

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: Morrowind
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki