FANDOM

The Elder Scrolls Online: Orsinium – drugi dodatek do The Elder Scrolls Online.

Orsinium pojawia się w tym dodatku po raz pierwszy od The Elder Scrolls II: Daggerfall. Można lepiej poznać bogatą i ciekawą kulturę Orków i cieszyć się ponad 20 godzinami grania. Wrothgar, wielka kraina w której rozgrywa się akcja The Elder Scrolls Online: Orsinium, jest dostępna dla wszystkich graczy niezależnie od poziomu postaci - wszystkie postacie przebywające we Wrothgarze automatycznie mają 15 poziom. Dodana została Maelstrom Arena, na której Vestige walczy z falami przeciwników i wygrywa wspaniałe nagrody; dostępna jest w wersji normalnej i dla weteranów. W grze istnieje ranking graczy, którzy wzięli udział w tym wyzwaniu.

Inne rzeczy dodane wraz z drugim dodatkiem do TESO to dwa wielkie podziemia, Old Orsinium oraz Rkindaleft, specjalne miejsca do zbierania materiałów do wytwarzania zbroi, broni i tym podobnych, sześciu wielkich, trudnych przeciwników rozrzuconych we Wrothgarze, nowe ubiory, bronie, zbroje, style, bogate zadania pozwalające bliżej poznać Orsimerów, a nawet Sorrow -jeden z najwyższych szczytów górskich na Tamriel. Dodatek zawiera ponad godzinę nowej, zrobionej specjalnie dla jego celów muzyki.

Fabuła Edytuj

Bohater pomaga odbudować i przywrócić do dawnej świetności stolicę orków, Orsinium. Wrothgarem włada teraz nowy król, Kurog gro-Orsinium. Pragnie on zjednoczyć wszystkie klany Orków i pokazać, że w jedności tkwi siła tego wytrwałego narodu. Odrodził się kult Trinimaca, a w sercu miasta wzniesiono Świątynię Gniewu, o której długo dyskutowano, czy powinna być świątynią Trinimaca, czy też Malacatha. Kwestia ta bardzo dzieliła Orków. Karawany przybywają z zapasami na zimę, niestety padając ofiarą ludzi z Pogranicza. W mieście powstaje muzeum kultury orsimerskiej, rozmaite postacie potrzebują pomocy zarówno w Orsinium, jak i w dziczy.

Główne postacie Edytuj

Główna linia zadań Edytuj

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: MorrowindTESO: Horns of the Reach
Legends TES: LegendsUpadek Mrocznego BractwaBohaterowie Skyrim
Pozostałe TES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition