FANDOM

The Elder Scrolls Online: Imperial City – pierwszy dodatek do The Elder Scrolls Online.

W dodatku można odwiedzić Cesarskie Miasto i nowe podziemia -zarówno PvE jak i PvP. Wprowadzony został system Kamieni Tel Var, które się zdobywa w rozgrywce i można je wymienić na nowe, unikatowe przedmioty. Dostępne są nowe zbroje oraz bronie i rozgrywka przeciw graczom z innych Paktów w dzielnicach miasta oraz w podziemiach z rozgrywką PvP, Imperial City Sewers. Dwa nowe miejsca z rozgrywką PvE to White-Gold Tower i Imperial City Prison; są one dostępne też w wersji dla weteranów. Dodano 23 nowe zestawy broni i zbroi dla postaci z poziomem Veteran Rank 16 (najwyższy możliwy poziom) dostępne tylko w Cesarskim Mieście. W rozmaitych zakamarkach można też znaleźć różne rzadkie przedmioty dla postaci o tym poziomie. Stworzono też styl zbroi i broni rasy Xivkyn oraz szklany komplet. Można także zmierzyć się z Volghassem, unikatowym Kolosem Ciała. Kolos Ciała to odmiana Atronacha Ciała.

Fabuła Edytuj

Cesarskie Miasto to stolica Cesarstwa. Walczą o nią trzy Pakty: Pakt Ebonheart, Przymierze Daggerfall oraz Aldmerskie Dominium. Sam Molag Bal zagarnął miasto dla siebie i tutaj urządził bazę dokonywanego przez jego popleczników Planemeld - próby wciągnięcia Nirn do Mroźnego Azylu. Legion Cesarski prosi o pomoc w odbiciu Cesarskiego Miasta, ale trzy Pakty walczą także między sobą o władzę w Tamriel, a zatem o Rubinowy Tron w mieście.

Vestige walczy z hordami daedr, magami Kultu Robaka, Xivkin i pomaga zarówno Legionowi, jak i swojemu Paktowi w zdobyciu miasta. To tu trzeba ostatecznie pokonać Molag Bala, aby raz na zawsze zakończyć Planemeld.

Główne postacie Edytuj

Główna linia zadań Edytuj

Zadania do wykonywania codziennie (daily quests) Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Najwyższy możliwy poziom postaci został podwyższony dla wszystkich graczy wraz z wprowadzeniem tego dodatku, jest to obecnie Veteran Rank 16.
  • Tworząc Cesarskie Miasto twórcy gry opierali się na wzorach i rysunkach do The Elder Scrolls IV: Oblivion, aby miasto było podobne do tego z czwartej części The Elder Scrolls.
  • Początkowo dostęp do miasta miał być odblokowany tylko wtedy, gdy Pakt gracza kontrolował wszystkie sześć swoich fortyfikacji. Jednak przychylono się do uwag graczy i postanowiono, że Cesarskie Miasto będzie dostępne dla wszystkich niezależnie od tego, ile fortyfikacji kontroluje ich Pakt. Może się to zmienić w przyszłości przy niektórych kampaniach.

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: MorrowindTESO: Horns of the Reach
Legends TES: LegendsUpadek Mrocznego BractwaBohaterowie Skyrim
Pozostałe TES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition