Fandom

Elder Scrolls Wiki

The Elder Scrolls Online: Imperial City

Przekierowano z TESO: Imperial City

12 832strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

The Elder Scrolls Online: Imperial City - pierwszy dodatek do The Elder Scrolls Online.

W dodatku można odwiedzić Cesarskie Miasto i nowe podziemia -zarówno PvE jak i PvP. Wprowadzony został system Kamieni Tel Var, które się zdobywa w rozgrywce i można je wymienić na nowe, unikatowe przedmioty. Dostępne są nowe zbroje oraz bronie i rozgrywka przeciw graczom z innych Paktów w dzielnicach miasta oraz w podziemiach z rozgrywką PvP, Imperial City Sewers. Dwa nowe miejsca z rozgrywką PvE to White-Gold Tower i Imperial City Prison; są one dostępne też w wersji dla weteranów. Dodano 23 nowe zestawy broni i zbroi dla postaci z poziomem Veteran Rank 16 (najwyższy możliwy poziom) dostępne tylko w Cesarskim Mieście. W rozmaitych zakamarkach można też znaleźć różne rzadkie przedmioty dla postaci o tym poziomie. Stworzono też styl zbroi i broni rasy Xivkyn oraz szklany komplet. Można także zmierzyć się z Volghassem, unikatowym Kolosem Ciała. Kolos Ciała to odmiana Atronacha Ciała.

FabułaEdytuj

Cesarskie Miasto to stolica Cesarstwa. Walczą o nią trzy Pakty: Pakt Ebonheart, Przymierze Daggerfall oraz Aldmerskie Dominium. Sam Molag Bal zagarnął miasto dla siebie i tutaj urządził bazę dokonywanego przez jego popleczników Planemeld - próby wciągnięcia Nirn do Mroźnego Azylu. Legion Cesarski prosi o pomoc w odbiciu Cesarskiego Miasta, ale trzy Pakty walczą także między sobą o władzę w Tamriel, a zatem o Rubinowy Tron w mieście.

Vestige walczy z hordami daedr, magami Kultu Robaka, Xivkin i pomaga zarówno Legionowi, jak i swojemu Paktowi w zdobyciu miasta. To tu trzeba ostatecznie pokonać Molag Bala, aby raz na zawsze zakończyć Planemeld.

Główne postacieEdytuj

Główna linia zadańEdytuj

Zadania do wykonywania codziennie (daily quests)Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Najwyższy możliwy poziom postaci został podwyższony dla wszystkich graczy wraz z wprowadzeniem tego dodatku, jest to obecnie Veteran Rank 16.
  • Tworząc Cesarskie Miasto twórcy gry opierali się na wzorach i rysunkach do The Elder Scrolls IV: Oblivion, aby miasto było podobne do tego z czwartej części The Elder Scrolls.
  • Początkowo dostęp do miasta miał być odblokowany tylko wtedy, gdy Pakt gracza kontrolował wszystkie sześć swoich fortyfikacji. Jednak przychylono się do uwag graczy i postanowiono, że Cesarskie Miasto będzie dostępne dla wszystkich niezależnie od tego, ile fortyfikacji kontroluje ich Pakt. Może się to zmienić w przyszłości przy niektórych kampaniach.

NawigacjaEdytuj

Seria The Elder Scrolls
Online TESOTESO: Imperial CityTESO: OrsiniumTESO: Thieves GuildTESO: Dark BrotherhoodTESO: Shadows of the HistTESO: Morrowind
Pozostałe TES: LegendsTES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special Edition

Więcej z Fandomu

Losowa wiki