FANDOM

Sztabka korundu (ang. Corundum Ingot) – sztabka koloru brązowego, używana w kowalstwie. Może być użyta głównie do ulepszenia niektórych zbroi.

Kowalstwo Edytuj

Spis pancerzy oraz innych przedmiotów, do których wykonania potrzebne są sztabki korundu:

Pancerze łuskowe Edytuj

Pancerze żelazne Edytuj

Pancerze płytowe Edytuj

Maski Edytuj

Materiały budowlane: Edytuj

Stalowe bronie Edytuj

Występowanie Edytuj

Kopalnie Edytuj

Inne Edytuj

Wytapianie Edytuj

Posiadając rudę korundu możemy uzyskać sztabki używając pieca hutniczego, do ich wytopienia potrzebne są 2 rudy korundu.

Uwagi Edytuj

  • Korund (sztabka lub jej ruda) jest jednym z czterech przedmiotów wymaganych do utworzenia kosturu atronacha ognia w Kuźni Atronachów.
  • W The Elder Scrolls V: Hearthfire do wykonania kapliczki Akatosha wymagana jest jedna sztabka korundu.
  • Kupowanie rudy zamiast sztabek i wytwarzanie ich w piecu hutniczym nie pozwoli nam zaoszczędzić złota jak w przypadku innych rud, co wiąże się z tym, że 1 ruda korundu jest warta dokładnie połowę wartości sztabki.
  • Wytwarzania stali w piecu hutniczym poprzez zakup rud jest nieopłacalne, gdyż ruda korundu jest warta tyle samo co sztabka stali.

Ciekawostki Edytuj

  • Korund w rzeczywistości jest minerałem, niezwykle twardym (9/10 w skali Mohsa), nie istnieje w formie takiej jaka została zaprezentowana w Skyrimie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki