FANDOM

Ebon poddaje się obróbce dopiero po odpowiednim rozgrzaniu. Kształtowany na zimno będzie pękał i w końcu się rozsypie. Ebon, w przeciwieństwie do innych metali, nie łączy się z innymi materiałami w stopy. Musi być stosowany w czystej postaci.

Sztabka ebonu (ang. Ebony ingot) – sztabka koloru czarnego, najrzadszy i najdroższy z metali, surowiec ten jest głównym składnikiem ebonowych broni i pancerzy oraz daedrycznych broni i pancerzy.

Kowalstwo Edytuj

Sztabki ebonu są wykorzystywane przy wytwarzaniu lub ulepszaniu następujących przedmiotów:

Ebonowy pancerz Edytuj

Ebonowe Bronie Edytuj

Daedryczny pancerz Edytuj

Daedryczne bronie Edytuj

Smocze bronie Edytuj

Inne pancerze Edytuj

Inne bronie Edytuj

Lokacje Edytuj

Kopalnie Edytuj

Inne Edytuj

  • Czarna Przystań, na jej obszarze znajduje się 6 złóż, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 9 sztabek ebonu.
  • Gardło Świata, na samym szczycie znajdują się 2 złoża, co daje nam możliwość uzyskania 3 sztabek ebonu.
  • ArkngthamzDG, znajduje się tutaj jedno złoże, co daje nam możliwość uzyskania 1 sztabki ebonu.
  • Przystań Północnego BrzeguDB, przychodząc z południowego zachodu po przekroczeniu strumienia (właściwie rzeki polodowcowej), możemy tu znaleźć jedno złoże, co daje nam możliwość uzyskania 1 sztabki ebonu.
  • Wyspa HorkerówDB, znajduje się tutaj jedno złoże, co daje nam możliwość uzyskania 1 sztabki ebonu.
  • Labiryntian, znajduje się tu 1 ruda leżąca wolno oraz 3 sztabki ebonu.
  • Świątynia Mehrunesa Dagona, Znajdują się tutaj 3 sztabki ebonu.
  • Sosnowa Strażnica w podziemiach możemy znaleźć 1 rudę ebonu leżącą wolno.
  • Wrak Solnego Młota, pod pokładem możemy znaleźć 1 rudę ebonu leżącą wolno.
  • Głęboki Targ w Raldbthar będący podlokacją Raldbthar,możemy tu znaleźć 1 rudę ebonu leżącą wolno.

Wytapianie Edytuj

Posiadając rudę ebonu możemy uzyskać sztabki używając pieca hutniczego, do ich wytopienia potrzebne są 2 rudy ebonu.

Uwagi Edytuj

  • Sztabki ebonu mogą być sprzedawane przez kowali od 27 poziomu, a w sklepach wielobranżowych możemy je kupić już od 14 poziomu.
  • Sztabki ebonu są wymagane w Kuźni Atronachów do wytworzenia losowej zaklętej broni lub pancerza.
  • Wiele artefaktów oraz unikalnych broni do ulepszenia wymaga sztabek ebonu.

Ciekawostki Edytuj

  • W rzeczywistości odpowiednikiem ebonu może być ebonit, który jest tworzywem sztucznym uzyskanym poprzez wulkanizację sztucznego lub naturalnego kauczuku, ma on również czarny kolor.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki