FANDOM

Sztabka żelaza (ang. Iron ingot) – sztabka koloru ciemnoszarego, używana w kowalstwie, najpowszechniejszy i najtańszy z metali. Surowiec ten jest głównym składnikiem żelaznych broni, pancerzy oraz materiałów budowlanych. Jest również pomniejszym składnikiem innych broni i pancerzy.

Kowalstwo Edytuj

Sztabki żelaza są wykorzystywane przy wytwarzaniu lub ulepszaniu następujących przedmiotów:

Żelazne pancerze Edytuj

Żelazne bronie Edytuj

Stalowe pancerze Edytuj

Stalowe bronie Edytuj

Krasnoludzkie pancerze Edytuj

Krasnoludzkie bronie Edytuj

Orkowe pancerze Edytuj

Orkowe bronie Edytuj

Kościane pancerze Edytuj

Chitynowe pancerze Edytuj

Smocze pancerze Edytuj

Materiały budowlane Edytuj

Lokalizacja Edytuj

Kopalnie Edytuj

  • Obóz przy Wyschniętym Potoku, znajduje się tu 16 złóż oraz 4 rudy leżące wolno, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 52 sztabek żelaza.
  • Fort Zabójczy Młot, znajduje się tu 10 złóż oraz 10 rud leżących wolno, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 20 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Sztychu w Grani Sztychu, znajduje się tu 6 złóż oraz 3 rudy leżące wolno, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 10 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Żarzący Okruch, znajduje się tu 8 złóż, 2 rudy leżące wolno oraz 2 sztabki, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 15 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Zamroczna w Narzulbur, znajduje się tutaj 6 złóż, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 9 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Żelazo-Łamacza w Gwieździe Zarannej, znajduje się tu 6 złóż oraz 2 rudy leżące wolno, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 10 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Lewej Ręki, znajduje się tu 5 złóż, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 7 sztabek żelaza.
  • Kamieniogórze, znajdują się tu 4 złoża, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 6 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Wiatru Północy, znajdują się tu 3 złoża, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 4 sztabek żelaza.
  • Kopalnia Wygwizdów, znajdują się tu 2 złoża, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 3 sztabek żelaza.

Inne Edytuj

Wytapianie Edytuj

Posiadając rudę żelaza możemy uzyskać sztabki, używając pieca hutniczego. Jako jedyny surowiec wymaga do wytopienia dokładnie jednej rudy.

Uwagi Edytuj

  • Żelazo jest sprzedawane zarówno przez kowali, jak i w sklepach wielobranżowych na każdym poziomie.
  • Kowalstwo żelazne jest dostępne bez odblokowywania żadnych z umiejętności w kowalstwie.