Fandom

Elder Scrolls Wiki

Statut Gildii Magów (Morrowind)

12 436stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Statut Gildii Magów – książka występująca w The Elder Scrolls III: Morrowind.

Treść Edytuj

I. Cel

Gildia Magów działa dla dobra uczonych w dziedzinie magii oraz w służbie praw dotyczących właściwych sposobów posługiwania się magią. Gildia zajmuje się zbieraniem, przechowywaniem i rozpowszechnianiem wiedzy magicznej, zwłaszcza w celu zapewnienia, iż wszyscy obywatele Tamriel czerpią z tej wiedzy pożytek.

II. Prawomocność

Gildia Magów założona została na Wyspie Summurset w roku 230 Drugiej Ery przez Vanusa Galeriona i Rilisa XII, a następnie zatwierdzona Prawem o Gildiach Potentata Versidue-Shaie.

III. Zasady i procedury

Wykroczenia skierowane przeciwko innym członkom Gildii traktuje się z najwyższą surowością. Odzyskanie utraconego członkostwa w Gildii pozostaje w gestii Profesora Nauk Magicznych.

IV. Wymagania wobec członków

Gildia Magów przyjmuje jedynie kandydatów o wybitnej inteligencji i silnej woli. Kandydaci muszą zademonstrować znakomite opanowanie głównych szkół magii: Destrukcji, Przemian, Iluzji i Mistycyzmu. Kandydaci muszą również wykazać się praktyczną znajomością zaklęć i procesów alchemicznych.

V. Ubieganie się o członkostwo

Kandydaci muszą zgłosić się w Hallu Gildii do Sekretarza Gildii, który zbada ich kwalifikacje i zdecyduje o przyjęciu.

ZAŁĄCZNIK A: Domy Gildii Magów w rejonie Vvardenfell w prowincji Morrowind.

W Ald'ruhn i w Balmorze Domy Gildii funkcjonują w budynkach wolnostojących, będących własnością Gildii. Dom w Sadrith Mora działa w Domu Rosomaka dzierżawionym od Rady Rodu Telvanni. Dom w Vivek działa w Dzielnicy Przybyszów w pomieszczeniach dzierżawionych od Świątyni Trójcy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki