Fandom

Elder Scrolls Wiki

Sovngard

12 424strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze6 Share

Sovngard – norskie zaświaty, miejsce życia wiecznego odważnych norskich wojowników. Sovngard został stworzony przez Shora. W tym miejscu duchy Nordów zabawiają się i piją przez całe swoje wieczne życie. Kiedy Nord zarażony likantropią umrze, Hircyn zabiera jego duszę na Wielkie Polowanie przez co uniemożliwia Wilkołakom pobyt w Sovngardzie.

Historia Edytuj

Smocze Dziecię przybyło do Sovngardu w Czwartej Erze. Dovahkiin zjednał sobie Odahviinga, a ten w zamian poleciał z nim do Skuldafn – pradawnej norskiej świątyni, do której tylko smoki mogły się dostać. Gdy Smocze Dziecię dotarło na szczyt świątyni, portal był pilnowany przez Smoczego Kapłana.

Wprowadzanie Sovngard Edytuj

W Sovngardzie Dovahkiin odkrył, że Alduin stworzył mgłę, w której się ukrywał i zdobywał siłę. Dovahkiin musiał wejść do Komnaty Męstwa, ale by tam wejść musiał pokonać Tsuna. Norski bóg zmagań z przeciwnościami sprawdzał tych, którzy chcieli wejść do sali.

Śmierć Alduina Edytuj

Po walce z Tsunem Dovahkiin wszedł do sali, spotkał Ysgramora i trzech bohaterów, których widział w przeszłości: Gormlaith, Hakona i Felldira, którzy pomogli Smoczemu Dziecięciu pokonać Alduina.

Los Alduina Edytuj

Mimo, że Alduin został pokonany, Dovahkiin nie wchłonął jego duszy. Na tej podstawie można sądzić, że Alduin może kiedyś powrócić.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki