FANDOM

Skingrad – duże miasto w Cyrodiil położone przy Złotej Drodze na zachód od Cesarskiego Miasta oraz stolica Hrabstwa Skingrad.

O mieście Edytuj

Skingrad to trzecie co do wielkości miasto w Cyrodiil (nie licząc Kvatch drugie). Miasto zostało podzielone na dwie części: dolną, w której znajduje się Kaplica Julianosa i domostwa mieszkańców oraz górną, w której znajdują się sklepy, warsztaty oraz filia Gildii Magów i Gildii Wojowników. Na wzgórzu poza jego murami znajduje się zamek będący siedzibą hrabiego Janusa Hassildora, będącego potężnym magiem ale także wampirem (fakt ten ukrywa Gildia Magów). Skingrad znany jest ze swoich win, serów i pomidorów. Swoją siedzibę ma tu też wielu znanych producentów win takich jak bracia Surille i Tamika.

Historia Edytuj

Herb Skingradu

Herb Miasta

Rislav

Pomnik Króla Rislava położony w górnej części miasta.

Rislav Larich był Królem Skingradu w pradawnych czasach. Urodził się w roku 448 Pierwszej Ery i był synem Królowej Lynady (która zmarła po porodzie) i Króla Mohrusa ze Skingradu. Rislav miał trzech starszych braci i cztery starsze siostry. W roku 472, rywalizacja między Skingrad a miastem Kvatch zakończyła się dzięki zawarciu małżeństwa między Księciem Rislavem a Belene, córką Króla Justiniusa z Kvatch. W 478r. Pierwszej Ery, pewna plaga odebrała życie wielu człomkom skingradzkiej rodziny królewskiej i przeżyli tylko Rislav i jego starszy brat Dorald, który był kapłanem Marukha żyjącym w Cesarskim Mieście. Dorald powrócił do Skingradu i zagrnął dla siebie tron, zamierzając przyłączyć królestwo do Cesarstwa. To spowodowało bitwę pomiędzy Doraldem a Rislavem, w której Rislav pokonał Doralda i stał się nowym królem. Po odrzuceniu propozycji przyłączenia Skingradu do Cesatstwa, miasto musiało zmierzyć się z Alessiańską armią w wielu bitwach, lecz ostatecznie pokonało ją po sprzymierzeniu się z miastem Kvatch i innymi królestwami Colovii. Obecnie na cześć Króla Risalva stoi jego pomnik położony w górnej części miasta.