FANDOM

Shahvee - argonianka, która znajduje się w dokach w Wichrowym Tronie. Pracuje przy stojaku do garbowania. Jest ona jedną z potencjalnych kandydatek do małżeństwa, kiedy założymy Amulet Mary, pojawia się opcja dialogowa dotycząca zawarcia małżeństwa ale tylko jeśli wykonamy dla niej krótkie zadanie. Jest jedyną kobietą-argonianką, z którą można wziąć ślub. Po pracy wraca do swojego zakwaterowania - Argoniańskiego Skupiska w Wichrowym Tronie, mieszka tam z innymi argonianami pracującymi w dokach.

Osobowość Edytuj

Shahvee jest optymistyczną osobą. Gracz może się ją zapytać dlaczego się ciągle cieszy. Przywykła do swojego życia, cieszy się chwilą i tym co posiada, nie narzeka.

Powiązane zadania Edytuj

Smocze Dziecię może pomóc Shahvee w odzyskaniu Amuletu Zenithara. Po zdobyciu i oddaniu jej tego amuletu, Shahvee przyznaje się do tego, że kiedyś była złodziejką i pokazuję bohaterowi kilka sztuczek, które podnoszą umiejętności.

Pojawia się także pewna dygresja związana z zadaniem Krew na lodzie, morderca z tego zadania może zabić Shahvee, jest to dziwne, gdyż Argonianie nie mają wstępu do Wichrowego Tronu (poza dokami), a zabójstwo jest dokonane na rynku w Wichrowym Tronie.

Małżeństwo Edytuj

Po zawarciu małżeństwa Shahvee, standardowo gotuje posiłek dla Smoczego Dziecięcia oraz prowadzi sklep. Dzienny dochód ze sklepu to sto septimów. Przy wyborze domu można zamieszkać w Argoniańskim Skupisku w Wichrowym Tronie. Jest to nie opłacalne, gdyż w tym budynku znajdują się cztery łóżka, a każde jest zajęte.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ślubie z Shahvee, gdy założy sklep możemy od niej kupić Amulet Zenithara, który zdobyliśmy dla niej w zadaniu.
  • Podczas przysięgi małżeńskiej, gdy wybierzemy opcję dialogową "Wstrzymać zaślubiny, nie mogę tego tak dalej ciągnąć", nie da się powiedzieć Shahvee, żeby zacząć wszystko od nowa i wziąć jeszcze raz ślub. Dostępne jest tylko "I tak mi na tobie nigdy nie zależało", po czym Shahvee uzna nas za potwora i się obrazi.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki