Fandom

Elder Scrolls Wiki

Seyda Neen

12 661stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Seyda Neen – wioska położona na południowo-zachodnim krańcu Vvardenfell, nad Morzem Wewnętrznym, przy pograniczu Gorzkiego Wybrzeża. Jako jedyna wioska, posiada latarnię morską na Vvardenfell.

Informacje ogólne Edytuj

W przeciwieństwie do innych osad Gorzkiego Wybrzeża, Seyda Neen jest zamieszkana przez wielu cudzoziemców i charakteryzuje się architekturą odwzorowującą "kontynentalną". Poziom życia wydaje się być niższy niż w regionie Wysp Askadyjskich, ale wyższy od tego na innych obszarach Gorzkiego Wybrzeża. Wielu ludzi, głównie cudzoziemców, mieszka w małych, cyrodiliańskich w stylu domach, podczas gdy reszta obywateli, głównie Dunmerów, żyje w chatach rybackich.

Większa część wioski jest położona na małej wysepce, połączonej z lądem krótkim mostem. Woda oddzielająca wyspę jest płytka i łatwa do przejścia. W wiosce tej znajduje się również główna siedziba Biura Spisów i Opodatkowania na wyspie Vvardenfell. Znaleźć tu także można Dom Cechowy Arrille'a, w którym oferowane są różne usługi. Usługi te oferowane są głównie przez przedstawicieli gildii oraz samego Arrille. Można tu również spotkać agentów Ostrzy i wysoko postawionych członków Legionu Cesarskiego.

Drogi z Seyda Neen prowadzą na zachód do Hla Oad i Gnaar Mok oraz na wschód do Balmory, Ebonheart i Vivek. Na wschodzie, koło wioski, położona jest wielka skała z platformą, która służy za lokalny przystanek łazika. W pobliżu tego miejsca, tuż przy drodze, znajduje się kryjówka przemytników - Addamasartus.

Powiązane zadania Edytuj

Wątek główny Edytuj

Gildia Wojowników Edytuj

Gildia Złodziei Edytuj

Ostrza Edytuj

Pozostałe zadania Edytuj

Mieszkańcy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W pniach w pobliżu latarni morskiej można znaleźć sporo skarbów, które prawdopodobnie zostały ukryte przez Fargotha.

Więcej w Fandom

Losowa wiki