Fandom

Elder Scrolls Wiki

Septimia

12 425stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Septimia – cesarska osada założona na kontynencie Akavir.

Historia Edytuj

Prowincja obejmowała tereny Tsaesci. Jedno z miast portowych na południowym-wschodzie zostało jednak przez nich opuszczone po zbliżenu się sił ekspedycyjnych. Zostało ono więc zajęte przez Cesarskich żołnierzy i nazwane Septimia. Grunty na tym terenie były bardzo urodzajne, a skały bogate w surowce naturalne.

W 3E 290 wojska Tsaesci dotarły pod mury Ionith po zwycięstwie w północnych górach. W międzyczasie Cesarz rozkazał swojej flocie powrócić do Tamriel w celu uzupełnienia zapasów dla wojska. Wojsko miało prześlizgnąć się za liniami wroga i uciec do Septimii. Niestety wojska wpadły w zasadzkę w połowie drogi, przez co osobisty Dziesiąty Legion Cesarza bronił uciekających kompanów. Tylko dwóch żołnierzy z Dziesiątego Legionu przeżyło, aby opowiedzieć o śmierci Uriela V.

Następnie gdy Tsaesci zdobyli Ionith ruszyli na Septimię, gdzie znajdowały się resztki Cesarskiego Legionu. Flota cesarska dotarła do Septimii przed oblężeniem wraz z zapasami. Gdy wężoludzie rozpoczęli oblężenie miasta doszło do kilku starć, jednak Legion nie miał szans na zwycięstwo, wtedy oficerowie podjęli decyzję o natychmiastowej ewakuacji z kontynentu. Uciec udało się zaledwie kilku oddziałom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki