Fandom

Elder Scrolls Wiki

Savos Aren

12 834strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Savos Aren – arcymag Akademii w Zimowej Twierdzy.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości Savosa Arena, jednak z rozmów z nim można wywnioskować, że ma co najmniej sto lat. Jak sam wspomina wyspa Artaeum zniknęła z powierzchni Tamriel, gdy on był uczniem akademii. Wyspa ta zniknęła sto lat przed wydarzeniami z The Elder Scrolls V: Skyrim.

Ekspedycja w Labiryntianie Edytuj

Zanim Savos Aren stał się arcymagiem wraz z grupą innych magów udał się do Labiryntianu prawdopodobnie, aby zdobyć Laskę Magnusa. Nie udaje im się to i tylko Savos Aren opuszcza ruiny żywy. On i jego przyjaciele zostali pokonani przez smoczego kapłana Morokeia. Poza Arenem przeżyło dwóch innych magów, zostali oni jednak zmuszeni do służby Morokeiowi i nigdy już nie wyszli z ruin żywi.

Jako arcymag Edytuj

Po powrocie z nieudanej ekspedycji, Savos objął stanowisko arcymaga. Sprawował ten urząd, aż do swojej śmierci.

Śmierć Edytuj

Gdy w Akademii Magów znalazło się Oko Magnusa, Ancano zdradził akademię. Savos chciał go powstrzymać, ten jednak użył mocy Oka i wyrzucił arcymaga na dziedziniec, w wyniku czego Aren zmarł. Po jego śmierci tytuł arcymaga otrzymuje Smocze Dziecię.

Informacje Edytuj

  • Możemy go poznać, jeżeli dołączymy do Akademii Magów.
  • Podczas naszego pobytu w akademii, ginie przez wybuch spowodowany przez Ancano - swojego thalmorskiego doradcę próbującego zagarnąć moc Oka dla Thalmorskiego Dominium.
  • Podczas szukania Laski Magnusa jego duch, wraz z innymi duchami szuka wiedzy w ruinach Labiryntianu. Pozostali magowie giną zabici przez potwory, ale jemu udaje się uciec i zapieczętować to miejsce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki