Fandom

Elder Scrolls Wiki

Sanktuarium Mrocznego Bractwa (Skyrim)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Share

Sanktuaria Mrocznego Bractwa w Skyrim – w Skyrim znajdują się dwa sanktuaria, jedno w lesie koło Falkret, a drugie w klifie za Gwiazdą Zaranną.

Sanktuarium Mrocznego Bractwa w Falkret Edytuj

Drzwi w lewo otwierają pokój Astrid, możemy tam znaleźć jeden z Niezwykłych Klejnotów. Idąc w dół drzwi otworzą nam dostęp do wielkiego pokoju z małym wodospadem i oczkiem wodnym, tam też członkowie lubią przesiadywać. Znajduje się tam także kamień szlifierski, gdyż Arnbjorn (mąż Astrid) jest kowalem. Idąc dalej w górę i skręcając w lewo wchodzimy do laboratorium alchemicznego i siedziby maga. Dalej w głąb sanktuarium dochodzimy do jadalni, tutaj zazwyczaj przebywa Nazir, schody w górę prowadzą do pokoi większości z członków bractwa. W południowo-wschodniej części sanktuarium znaleźć możemy Nocną Matkę, która zostanie tam umieszczona, kiedy Cycero ją przywiezie (jak dołączymy do Mrocznego Bractwa).

Sanktuarium Mrocznego Bractwa w Gwieździe Zarannej Edytuj

Pierwszy raz trafiamy tam podczas zadania Lek na szaleństwo. Jedynymi przeciwnikami będą tam liczne grupki Strażników Sanktuarium, Udefrykte oraz sam Cycero. Możemy go zabić, lub zostawić przy życiu. Po zniszczeniu sanktuarium w Falkret przez agentów Penitus Oculatus, można rozbudować to miejsce o sztandary Mrocznego Bractwa, salę tortur, czy tajne przejście do Gwiazdy Zarannej. Po znisczeniu sanktuarium w Falkret, na prawo od wejścia można znaleźć Nocną Matkę, od której możemy przyjmować zlecenia.

Członkowie Edytuj

  • Arnbjorn - mąż Astrid, kowal i wilkołak.
  • Astrid - przywódczyni Mrocznego Bractwa, zajmuje się rekrutacją nowych członków, żona Arnbjorna.
  • Babette - wampirzyca, mimo wyglądu dziecka jest najstarszą członkinią Bractwa spośród obecnego jego składu.
  • Cycero - błazen, strażnik sarkofagu Nocnej Matki.
  • Festus Krex - jedyny mag w bractwie.
  • Gabriella - jedna z ważniejszych członków bractwa, pomaga nam w przygotowaniach do zamachu na cesarza.
  • Lis - oswojony pająk śnieżny.
  • Nazir - jeden z ważniejszych członków stowarzyszenia, daje nam większość zleceń.
  • Nocna Matka - oblubienica Sithisa, założyła Mroczne Bractwo spełniając piewszy jego kontrakt, oddając panu pustki ich wspólne dzieci. Przekazuje ona Słuchaczowi wolę swego ukochanego.
  • Veezara - argonianin, jeden z Cienistołuskich.

Więcej w Fandom

Losowa wiki