FANDOM

Rzeczna Puszcza (ang. Riverwood) – gmina o umiarkowanej wielkości znajdująca się w Skyrim. Mała wioska została zbudowana wzdłuż brzegu Białej Rzeki. To pierwsza osada Smoczego Dziecięcia, którą spotyka po ucieczce z Helgen. Po dotarciu do wioski dostajemy klucz do domu Hoda i Gerdur lub Alvora i Sigrid, oraz zadanie Cisza Przed Burzą. Przed wykonaniem zadania, przed wioską możemy zobaczyć małą polanę. Po sprowadzeniu strażników, będą oni tam obozować.

Dovahkiin może brać udział w polepszaniu lokalnej gospodarki, pracując w różnych zawodach dla niektórych mieszkańców, takich jak rąbanie drwa. Można tam pracować między innymi w tartaku, rąbać drewno, oraz pracować u Alvora (lokalnego kowala) w kuźni jako pomocnik.

W wiosce tej można się dowiedzieć jak wykonywać podstawowe prace w grze, przykładowo Alvor uczy, nas jak wykonać bronie i zbroje, Orgnar w gospodzie "Pod Śpiącym Gigantem" może nauczać alchemii.

Postacie Edytuj

  • Alvor – kowal, który mieszka i pracuje w miejscowej kuźni. Nord popiera Cesarstwo.
  • Camilla Valerius – siostra Lucana Valeriusa. Zarówno Sven, jak i Faendal są w niej zakochani.
  • Delphine – pracuje w gospodzie "Pod Śpiącym Gigantem", razem z przyjacielem - Orgnarem, jest jedną z ostatnich członków Ostrzy.
  • Dorthe – córka Alvora. Pragnie zostać kowalem, więc pomaga ojcu. Jest kuzynką Hadvara.
  • Embry – lokalny pijak, mieszkający w Rzecznej Puszcy, znajduje się w Gospodzie "Pod Śpiącym Olbrzymem".
  • Faendal – lokalny łucznik, który pracuje w tartaku, jest zakochany w Camilii Valerius.
  • Frodnar – młody chłopak, który spędza czas ze swoim psem zwanym Kikutem. Jest synem Hoda i Gerdur.
  • Gerdur – właścicielka lokalnego tartaku, pracuje tam wraz z Hodem, jest siostrą Ralofa. Nordka popiera Gromowładnych.
  • Hadvar – cesarski żołnierz i bratanek Alvora.
  • Hilda – matka Svena, twierdzi, że widziała smoka Alduina.
  • Hod – pracuje w tartaku wraz z Gerdur. Skupuje drewno opałowe.
  • Lucan Valerius – właściciel sklepu "Kupiec Rzecznej Puszczy", jest również bratem Camilii Valerius.
  • Orgnar – razem z przyjaciółką Delphine, jest właścicielem Gospody "Pod Śpiącym Gigantem".
  • Ralof – członek Gromowładnych, zamieszkał w domu swojej siostry Gerdur i jej męża Hoda.
  • Sigrid – żona Alvora. Jest bardzo zazdrosna o inne kobiety.
  • Sven – syn Hildy i lokalny bard, jest zakochany w Camilii Valerius.
  • Kikut – pies Frodnara.

Miejsca Edytuj

Domy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

​Galeria Edytuj

BugiEdytuj

  • Istnieje bug, polegający na tym, że jeśli wypełni się zadanie dla Faendala, dołączy on do Ostatniego Dovahkiina. Po każdej lekcji strzelectwa w jego ekwipunku będzie złoto jakie mu zapłacono i można je zabrać.