Fandom

Elder Scrolls Wiki

Rzeczna Puszcza

12 884strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rzeczna Puszcza (ang. Riverwood) – gmina o umiarkowanej wielkości znajdująca się w Skyrim. Mała wioska została zbudowana wzdłuż brzegu Białej Rzeki. To pierwsza osada Smoczego Dziecięcia, którą spotyka po ucieczce z Helgen. Po dotarciu do wioski dostajemy klucz do domu Hoda i Gerdur lub Alvora i Sigrid, oraz zadanie Cisza Przed Burzą. Przed wykonaniem zadania, przed wioską możemy zobaczyć małą polanę. Po sprowadzeniu strażników, będą oni tam obozować.

Dovahkiin może brać udział w polepszaniu lokalnej gospodarki, pracując w różnych zawodach dla niektórych mieszkańców, takich jak rąbanie drwa. Można tam pracować między innymi w tartaku, rąbać drewno, oraz pracować u Alvora (lokalnego kowala) w kuźni jako pomocnik.

W wiosce tej można się dowiedzieć jak wykonywać podstawowe prace w grze, przykładowo Alvor uczy, nas jak wykonać bronie i zbroje, Orgnar w gospodzie "Pod Śpiącym Gigantem" może nauczać alchemii.

Postacie Edytuj

  • Alvor - kowal, który mieszka i pracuje w miejscowej kuźni. Nord popiera Cesarstwo.
  • Camilla Valerius - siostra Lucana Valeriusa. Zarówno Sven, jak i Faendal są w niej zakochani.
  • Delphine - pracuje w gospodzie "Pod Śpiącym Gigantem", razem z przyjacielem - Orgnarem, jest jedną z ostatnich członków Ostrzy.
  • Dorthe - córka Alvora. Pragnie zostać kowalem, więc pomaga ojcu. Jest kuzynką Hadvara.
  • Embry - lokalny pijak, mieszkający w Rzecznej Puszcy, znajduje się w Gospodzie "Pod Śpiącym Olbrzymem".
  • Faendal - lokalny łucznik, który pracuje w tartaku, jest zakochany w Camilii Valerius.
  • Frodnar - młody chłopak, który spędza czas ze swoim psem zwanym Kikutem. Jest synem Hoda i Gerdur.
  • Gerdur - właścicielka lokalnego tartaku, pracuje tam wraz z Hodem, jest siostrą Ralofa. Nordka popiera Gromowładnych.
  • Hadvar - cesarski żołnierz i bratanek Alvora.
  • Hilda - matka Svena, twierdzi, że widziała smoka Alduina.
  • Hod - pracuje w tartaku wraz z Gerdur. Skupuje drewno opałowe.
  • Lucan Valerius - właściciel sklepu "Kupiec Rzecznej Puszczy", jest również bratem Camilii Valerius.
  • Orgnar - razem z przyjaciółką Delphine, jest właścicielem Gospody "Pod Śpiącym Gigantem".
  • Ralof - członek Gromowładnych, zamieszkał w domu swojej siostry Gerdur i jej męża Hoda.
  • Sigrid - żona Alvora. Jest bardzo zazdrosna o inne kobiety.
  • Sven - syn Hildy i lokalny bard, jest zakochany w Camilii Valerius.
  • Kikut - pies Frodnara.

Miejsca Edytuj

Domy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Według jednej z książek w The Elder Scrolls IV: Oblivion - Rzeczna Puszcza to mała placówka dla armii cesarskiej.
  • Można wykorzystać bug, polegający na tym, że jeśli wypełnimy zadanie dla Faendala, dołączy on do nas. Po każdej lekcji strzelectwa w jego ekwipunku będzie złoto jakie mu zapłaciliśmy, a my możemy je zabrać.

​ Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki