FANDOM

Rufinus – mieszkaniec Southpoint, pijak i podobnie jak reszta mieszkańców, ofiara "zabaw" Sheogoratha. Występuje w The Elder Scrolls Online.

Informacje Edytuj

Rufinus był jednym z mieszkańców Southpoint. Dużo pił, i jeśli wierzyć jego słowom, był pośmiewiskiem miasta (może to być nieprawda, gdyż mówił to będąc pod kontrolą Sheogoratha). Deadryczny Książę Szaleństwa, w ramach zabawy obdarzył go mocą piorunów, aby ten mścił się na mieszkańcach miasta. Główny bohater musi go powstrzymać przed ciskaniem błyskawic, które między innymi blokują wejście do laboratorium. W czasie pierwszej rozmowy z nim główny bohater może: zepchnąć go ze szczytu wieży (Rufinus zginie), lub przekonać go słowami, żeby się uspokoił (w tym wypadku nagle błyskawice, których używał, nagle go powalą i unieruchomią).

Następnym razem spotykamy go w lochach pod katedrą w Southpoint (jeśli go wcześniej nie zabiliśmy). Oferuje nam swoją pomoc w wydostaniu się z lochów. W czasie walki poraża naszych przeciwników błyskawicami. Niestety, w pewnym momencie Sheogorath blokuje nam dalszą drogę i daje nam wybór: oszczędzić Rufinusa, a w zamian przebijać się do dźwigni, która opuści nam most, albo zabić go co spowoduje że Sheogorath od razu odblokuje nam drogę.

Niestety, jeśli nie walczyliśmy z Rufinusem wcześniej, to on nagle na naszych oczach umiera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki