Fandom

Elder Scrolls Wiki

Rozszyfrowana wiadomość

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Rozszyfrowana wiadomość – rozszyfrowana notatka, którą wcześniej zanieśliśmy Caiusowi Cosadesowi.

Treść Edytuj

Szef Wywiadu Caius Cosades
Rycerz Wędrowny Cesarskiego Bractwa Ostrzy
Koordynator Cesarskiego Wywiadu w Regionie Vvardenfell, Wschodnie Prowincje

Mam niewątpliwy zaszczyt zaznajomić Was z życzeniami Jego Wysokości dotyczącymi doręczyciela niniejszej przesyłki, imieniem %PCName - osoby o wątpliwym pochodzeniu i znikomej pozycji społecznej.

Swoje zwolnienie z więzienia %PCName zawdzięcza rozkazowi Jego Wysokości, który to rozkaz zalecał również dostarczenie Wam tej przesyłki. Z woli Cesarza, %PCName ma wstąpić w szeregi Cesarskiego Bractwa Ostrzy w randze Nowicjusza, by służyć pod Waszą komendą i wedle Waszego uznania, wypełniając wolę Jego Wysokości.

Życzenia Jego Wysokości są następujące:

Lokalny przesąd głosi, iż sierota i wyrzutek, dziecko urodzone pewnego dnia z nieznanych rodziców, zjednoczy wszystkie plemiona Dunmerów, wypędzi z Morrowind najeźdźców i przywróci stary porządek i zwyczaje narodu mrocznych elfów. Ta sierota-wyrzutek nazywana jest zwykle "Nerevaryjczykiem," i ma być jakoby reinkarnacją legendarnego bohatera Dunmerów, Generała i Lorda Kanclerza - Indorila Nerevara.

Jak widać, %PCName spełnia wszystkie warunki tego podania. Życzeniem Jego Wysokości, %PCName ma dołożyć wszelkich starań, by wypełnić przepowiednię i stać się w oczach ludu Nerewaryjczykiem.

Choć przepowiednia zdaje się jedynie starym, ludowym przesądem, Jego Wysokość zasięgnął opinii najlepszych ekspertów w tej dziedzinie i jest przekonany co do jej autentyczności i wagi - w całości lub w niektórych częściach. Dlatego, życzeniem Jego Wysokość jest by sprawę tę potraktowano z należytą uwagą i starannością.

Pewne aspekty przepowiedni opisano na końcu niniejszego pisma; pozostałe materiały zostaną Wam przesłane przez zaufanego kuriera przy najbliższej sposobności. Wskazane jest oczywiście, byście ze szczegółami proroctwa zapoznali się również na własną rękę. Ze względu na nietypową naturę całej sprawy, %PCName może aktywnie uczestniczyć w zbieraniu informacji. Jego Wysokość jest osobiście zainteresowany przebiegiem operacji i z niecierpliwością oczekuje Waszych raportów.

Wasz Uniżony i Odddany Sługa,

Glabrio Bellienus
Osobisty Sekretarz Cesarza

Więcej w Fandom

Losowa wiki