FANDOM

The Elder Scrolls Legends - WITAJ W MORROWIND

Rody Morrowind – dodatek do gry The Elder Scrolls: Legends. Ma formę wyłącznie pakietów z nowymi kartami, a nie zawiera kampanii fabularnej. Pakiety z nowymi kartami są dostępne w cenach typowych pakietów, czyli 100 sztuk złota za jeden. Możliwe jest również kupienie zestawów pakietów za prawdziwe pieniądze, też tak jak w przypadku normalnych pakietów. Dodatek nawiązuje do gry The Elder Scrolls III: Morrowind oraz dodatku The Elder Scrolls Online: Morrowind.

Nowe elementy gry Edytuj

Trzyatrybutowe talieEdytuj

Rody Morrowind klasy

Wizualne zestawienie nowych klas i ich atrybutów

Dodatek Rody Morrowind wprowadził do gry tworzenie talii z trzech atrybutów (przed tym dodatkiem, talie można było tworzyć maksymalnie z dwóch atrybutów). Dzięki temu, do gry wprowadzono 5 nowych klas:

ŁamigłówkiEdytuj

Łamigłówki są dostępne w sklepie gry w zestawach za 42 PLN lub 1500 złota. Za rozwiązanie 10 łamigłówek (tyle ich jest w zestawie) gracz otrzymuje 5 pakietów katy z Rodów Morrowind, 500 klejnotów dusz i specjalny rewers kart, który jest unikalny dla danego zestawu łamigłówek. Są dostępne dwa takie zestawy:

TytułyEdytuj

Rozbuduj sekcje
Ta sekcja artykułu wymaga rozbudowy.

Słowa kluczoweEdytuj

Wraz z dodatkiem Rody Morrowind do gry wprowadzono 4 nowe słowa kluczowe:

Nowe karty Edytuj

Wraz z Rodami Morrowind w grze pojawiło się 149 nowych kart, które mogą być w kolekcji gracza (poniższa tabela zawiera również karty dodane wraz z dodatkiem, które nie mogą być w kolekcji gracza). Zdobywa się je poprzez kupowanie pakietów kart za złoto lub pieniądze. Można również użyć przywołania duszy, ale tylko jeżeli posiada się dodatek.

Nawigacja Edytuj

Seria The Elder Scrolls
Główna seria TES: ArenaTES II: DaggerfallTES III: MorrowindTES IV: OblivionTES V: SkyrimTES VI
Online TESOTESO: MorrowindTESO: Summerset
Legends TES: LegendsUpadek Mrocznego BractwaBohaterowie SkyrimPowrót do Mechanicznego MiastaRody MorrowindIsle of Madness
Pozostałe TES IV: Oblivion MobileTES III: Morrowind MobileTES V: Skyrim Special EditionTES: Blades