Fandom

Elder Scrolls Wiki

Receptura Hanina (1)

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Receptura Hanina – książka opisuje recepturę trucizny, która podano na pogrzebie Mordrina Hanina.

Treść Edytuj

...tego roku Panowania Wulfhartha i jego Syna, jego Magnificencja Mordrin Hanin zakończył swój pobyt na tym świecie. Przedstawiciele Ashalmawia, Maelkashishi i Ald Sotha, w wielkiej liczbie zebrali się na rozległych przestrzeniach Assurnabitashpi. Nawet Hilbongard i Dorach Gusal dali się wywabić ze swego Warsztatu i na czas jakiś zgasły Ognie Anudnabii.

I tak Dziewiątego Dnia Żałoby złożono w ofierze wielu niewolników i wrogów, i sporządzono Puchar Przejścia według Receptury Hanina:

  2 Części Krwi Zdrajców
  1 Część Serca Daedry
  1 Część zmieszanych Płatków Goryczaka, Soli Pustki, Zielonego Lichenia i Płatków Kości
  1 Część Księżycowego Cukru
  5 Części Flinu

Zmieszać Krew, Serce, Księżycowy Cukier w Dużym Hebanowym Alembiku. Rozpalić ogień podtrzymywany Kośćmi Zdrajców. Skroplić opary w dużej hebanowej Butli. Aby uzyskać napój gorący, przelać przez Skórę Młokosa i w dużym kubku połączyć z Flinem, mieszając szklanym prętem. Aby uzyskać napój zimny, zmieszać w butli z czystym Lodem ze Skyrim i mocno wstrząsnąć. Przelać przez membranę ze Skrzydlatego Mroku i podawać w pucharze zdobnym klejnotami.

Stypę uznano za wielki sukces, gdyż napój zabił ogromną liczbę gości. W ten sposób Mordrin Hanin zyskał wielu towarzyszy na życie w zaświatach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki