Fandom

Elder Scrolls Wiki

Rafinowany malachit (Skyrim)

Przekierowano z Rafinowany malachit

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Być może dziwisz się, że szklany pancerz uważam za metalowy, lecz pozory mylą. To, co nazywamy szkłem, w niczym nie przypomina tego, co wstawia się w okna. Ten zielonkawy materiał jest znacznie mocniejszy i cechuje się dużo wyższą temperaturą topnienia. [...] Najtrudniejsze w obróbce jest jednak szkło. Uderzenia młotem niosą za sobą ryzyko rozbicia pancerza. Główny jego składnik stanowi malachit, aczkolwiek kamień księżycowy również jest potrzebny, jako że nadaje mu większej wytrzymałości.

Rafinowany malachit (ang. Refined Malachite) – sztabka koloru błękitnego, używana w kowalstwie. Jest ona używana głównie przy wytwarzaniu oraz ulepszaniu szklanych broni i pancerzy.

Kowalstwo Edytuj

Spis broni oraz pancerzy do których wykonania bądź ulepszenia potrzebny jest rafinowany malachit:

Pancerz szklany Edytuj

Bronie szklane Edytuj

Maski Edytuj

Inne Edytuj

Występowanie Edytuj

Kopalnie Edytuj

  • Kopalnia Parożar w Gajkyne, możemy tu znaleźć 3 sztabki, ponadto są tu 2 rudy wolno leżące, oraz 7 złóż, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 14 sztabek.

Inne Edytuj

  • Labiryntian, możemy tu znaleźć 7 rud, co daje nam możliwość uzyskania łącznie 3 sztabek.
  • Nora Szulera, są tu 2 sztabki.
  • Krypta DimhollowDG, na obszarze tego miejsca znajduje się 8 złóż, co daje nam możliwość uzyskania 12 sztabek.
  • Wyrobisko w RuunvaldzieDG, na obszarze tego miejsca możemy odszukać 4 złoża, co daje nam możliwość uzyskania 6 sztabek.

Wytapianie Edytuj

Posiadając rudę malachitu możemy uzyskać sztabki używając pieca hutniczego, do ich wytopienia potrzebne są 2 rudy malachitu.

Uwagi Edytuj

  • Rafinowany malachit może być kupiony u kowali od 18 poziomu, a w sklepach wielobranżowych od 10 poziomu.

Ciekawostki Edytuj

  • W rzeczywistości malachit składa się w dużej części z miedzi. Ma twardość 3,5-4,5 w skali Mohsa, oznacza to że można go zarysować zwykłym nożem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki