Fandom

Elder Scrolls Wiki

Ród Telvanni

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ród Telvanni – jeden z sześciu wielkich rodów z Morrowind.

Informacje Edytuj

Ród Telvanni słynie głównie z czarodziei i iluzjonistów. Jest wyjątkowy, dlatego, że przynależność do rodu może otrzymać nawet ten kto nie jest dunmerem, a zasłużył się dla tego rodu.

Ród Telvanni posiada ogromne bogactwa, niektóre źródła podają, iż cały majątek rodu wynosi nawet połowę posiadanego złota w skarbcu Trzeciego Cesarstwa. Członkowie rodu cenią sobie osobistą niezależność i prywatność ponad wszystko inne jednak kontakty między członkami rodu są bardzo pozytywne.

Telvanni znani są z rozległej kolonizacji wyspy Vvardenfell w 3E a także odbudowy wyspy po wybuchu wulkanu.

Sadrith Mora01 (Morrowind).png

Sadrith Mora, stolica na Vvadenfell.

Co ciekawe w swoich badaniach naukowych Telvanni nie współpracują z jakąkolwiek inną organizacją np. z Akademią w Zimowej Twierdzy lub Gildią Magów.

Co jakiś czas członkowie rodu zbierają się by omówić wspólne interesy, mimo iż członkowie rodu należą do Rady w Morrowind to nie za bardzo interesują się polityką jednak nie ukrywają iż chcieli by przerosnąć władzą między innymi Ród Redoran.

Architektura Edytuj

250px-Tel Mithryn.png

Tel Mithryn, wieża na Solstheim

Członkowie Rodu Telvanni mieszkaja w wielkich grzybach.

Czarodzieje z Rodu bardzo pilnują sobie by ich sekret tworzenia budowli był nie odkryty, wiedza ta zostaje zazwyczaj tylko między członkami rodu.

Telvanni wolą budować swoje wieże bez schodów, zmuszając użytkowników do użycia magii lub lewitacji. Jest to pewnego rodzaju utrudnienie ale i test dla osoby która pragnie wejść do wieży.

Miasta Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki