Fandom

Elder Scrolls Wiki

Ród Indoril

12 387stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Indoril.jpg

Artwork elfa z Rodu Indoril

Wielki Ród Indoril – jeden z sześciu dunmerowych rodów prowincji Morrowind. Jego ojczyzną jest Rejon Twierdzy Smutku w części kontynentalnej Morrowind, a stolicą miasto Almalexia, które jest też stolicą całej prowincji.

Historia Edytuj

Historia tego rodu zaczyna się kiedy jego przywódca Lord Nerevar Indoril zaczął jednoczyć plemiona chimerów i wkrótce dzięki wysiłkom Nerevara powstała Pierwsza Rada ród Indoril stał na jej czele jako wielki ród, a przywódca rodu Nerevar został królem Resdayn.

Ród obrał sobie za zadanie ochronę Resdayn. Walczył najpierw przeciwko norskim najemnikom pod Czerwoną Górą gdzie razem z dwemerami i pozostałymi domami udało im się pokonać armię Pierwszego Cesarstwa.

Indorilowie walczyli razem ze swoim wodzem w Wojna Pierwszej Rady. Po Bitwie pod Czerwoną Górą zginął jednak Nerevar a ród zaczął służyć Trójcy i razem z Rodem Redoran stali się najwierniejszymi domami Świątyni.

W czasie kiedy Tiber Septim zamierzał najechać Morrowind i przyłączyć go do swojego cesarstwa, Ród Indoril poprzysiągł walczyć do końca w obronie ojczyzny, lecz Vivek zawarł z cesarstwem pokój. Ród sprzeciwiał się temu na forum Wielkiej Rady którą przewodzili jednak zostali usunięci z rady a ich miejsce zajął bardziej ugodowy Ród Hlaalu. Od tej pory Ród Indoril stracił na znaczeniu, jednakże pozostał w radzie od tej pory wojownicy rodu przestali być armią Morrowidu i służyli już tylko Świątyni.

Podobnie jak Ród Tres, Indoril nie posiada żadnych terenów w regionie Vvardenfell.

Ród Indoril dawniej dowodził armią Dunmerów, po upadku Morrowind i dołączeniu Mrocznych Elfów do Trzeciego Cesarstwa, ród stał się swego rodzaju elitarną gwardią szlachecką. Pełnią role straży w głównych miastach dunmerskich, Vivek, oraz Almalexii. Zajmują się także najważniejszym więzieniem elfiej prowincji Dekanatem Prawdy.

Posiadłości Edytuj

Ród zajmuje ziemie w centralno-wschodnim Morroiwnd, ich głównym miastem jest Almalexia - stolica Morrowind.

Charakterystyka Edytuj

Ród Inroril składa się w główniej mierze z wojowników, już od najwcześniejszych lat uchodzili za obrońców Resdayn, a potem Morrowind i dla tego ziemię rodu rozciągają się przy granicy prowincji. Członkowie tego rodu zawsze byli bardzo religijni, honorowi i lojalni często określani byli mianem wojowników - kapłanów, wielu z nich było strażnikami Świątynia Trójcy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki