Fandom

Elder Scrolls Wiki

Quintilla Vulstaed

12 623strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Quintilla Vulstaed (znana również jako Qizara) – córka Króla Vulstaed z Camlorn, żona cesarza Pelagiusa Septima II, matka Potemy SeptimCephorusa Septima i Magnusa Septima, jej dawaj synowie zostali cesarzami.[1]

Była uważana za najpiękniejszą księżniczkę Tamriel.

Historia Edytuj

W 3E 63 wdowiec Pelagius Septim II przybył do Camlorn, podczas jego wizyty państwo-miasto terroryzował wielki demon-wilkołak. Podobno Pelagius i Qizara pokonali stwora, [2] a jego dusza złapana do klejnotu duszy, po czym Pelagius połączył klejnot wraz z pierścionkiem zaręczynowym podarowanym Quintilli.

Mówi się, że dusza wilkołaka pozostała w pierścieniu aż do narodzin jej pierwszej córki - Potemy Septim, która później została nazywana Wilczą Królową Samotni. Quintilla miała dwoje młodszych dzieci, Cephorusa oraz Magnusa, oboje zostali Cesarzami podczas swojego życia.

Podobno Quintilla odwiedziła Potemę w Błękitnym Pałacu w Samotni w 3E 99 krótko po śmierci Pelagiusa.[3]. W książce przyznaje że nie jest zadowolona z panowania Cesarza Antiochusa i chciałaby by w przyszłości jej syn - Uriel Septim III objął tron. Quintilla podarowała jej klejnot duszy, jako dar dla Uriela.

Uważa się również że Quintilla zmarła w tym samym roku - 3E 99.

Przypisy Edytuj

  1. Biografia Wilczej Królowej
  2. Wilcza Królowa księga II
  3. Wilcza Królowa księga III

Więcej w Fandom

Losowa wiki