Fandom

Elder Scrolls Wiki

Przywołanie (Skyrim)

12 832strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Przywołanie (ang. Conjuration) – jedna z pięciu szkół magii. Czary tej szkoły polegają na przywoływaniu za pomocą magii stworzeń lub uzbrojenia, wykorzystywanego później w walce.

Nekromancja jest podspecjalizacją przywoływania, gdyż skupia się wyłącznie na wskrzeszaniu zwłok zmarłych ludzi i zwierząt.

Perki Edytuj

Po każdym awansie na kolejny poziom dostajemy jedną cechę.

Cecha Wymagania Opis
Nowicjusz - przywołanie brak Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii.
Przywołanie oburącz Przywołanie 20, Nowicjusz - przywołanie Rzucanie oburącz czarów przywołania skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie.
Mistyczna więź Przywołanie 20, Nowicjusz - przywołanie Zaklęta broń zadaje większe obrażenia.
Uczeń - przywołanie Przywołanie 25, Nowicjusz - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii.
Przywoływacz Przywołanie 30/70, Nowicjusz - przywołanie Pozwala przywoływać atronachy lub ożywiać zwłoki na dwukrotnie/trzykrotnie większym obszarze.
Złodziej dusz Przywołanie 30, Mistyczna więź Zaklęta broń rzuca na cele Pułapkę Duszy.
Atromanta Przywołanie 40, Przywoływacz Przyzywa atronachy na dwukrotnie dłuższy czas.
Nekromanta Przywołanie 40, Nowicjusz - przywołanie Nieumarli są ożywiani dłuższy czas.
Zaklęcie Otchłani Przywołanie 50, Złodziej dusz Zaklęta broń odpędzi przyzwane i odegna wskrzeszone stworzenia.
Czeladnik - przywołanie Przywołanie 50, Uczeń - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii.
Mroczne dusze Przywołanie 70, Nekromanta Wskrzeszeni nieumarli mają o 100 puntów życia więcej.
Ekspert - przywołanie Przywołanie 75, Czeladnik - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii.
Potęga żywiołów Przywołanie 80, Atromanta Przywołane atronachy są o 50% potężniejsze.
Bliźniacze dusze Przywołanie 100, Potęga żywiołów LUB Mroczne dusze Możesz mieć dwóch atronachów lub ożywionych zombie.
Mistrz - przywołanie Przywołanie 100, Ekspert - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki