FANDOM

Przywołanie (ang. Conjuration) – jedna z pięciu szkół magii. Czary tej szkoły polegają na przywoływaniu za pomocą magii stworzeń lub uzbrojenia, wykorzystywanego później w walce.

Nekromancja jest podspecjalizacją przywoływania, gdyż skupia się wyłącznie na wskrzeszaniu zwłok zmarłych ludzi i zwierząt.

Perki Edytuj

Po każdym awansie na kolejny poziom dostajemy jedną cechę.

Cecha Wymagania Opis
Nowicjusz - przywołanie brak Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie nowicjuszowskim za połowę kosztu magii.
Przywołanie oburącz Przywołanie 20, Nowicjusz - przywołanie Rzucanie oburącz czarów przywołania skutkuje zaklęciem zmaksymalizowanym, o silniejszym niż normalnie efekcie.
Mistyczna więź Przywołanie 20, Nowicjusz - przywołanie Zaklęta broń zadaje większe obrażenia.
Uczeń - przywołanie Przywołanie 25, Nowicjusz - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie uczniowskim za połowę kosztu magii.
Przywoływacz Przywołanie 30/70, Nowicjusz - przywołanie Pozwala przywoływać atronachy lub ożywiać zwłoki na dwukrotnie/trzykrotnie większym obszarze.
Złodziej dusz Przywołanie 30, Mistyczna więź Zaklęta broń rzuca na cele Pułapkę Duszy.
Atromanta Przywołanie 40, Przywoływacz Przyzywa atronachy na dwukrotnie dłuższy czas.
Nekromanta Przywołanie 40, Nowicjusz - przywołanie Nieumarli są ożywiani dłuższy czas.
Zaklęcie Otchłani Przywołanie 50, Złodziej dusz Zaklęta broń odpędzi przyzwane i odegna wskrzeszone stworzenia.
Czeladnik - przywołanie Przywołanie 50, Uczeń - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie zaawansowanym za połowę kosztu magii.
Mroczne dusze Przywołanie 70, Nekromanta Wskrzeszeni nieumarli mają o 100 puntów życia więcej.
Ekspert - przywołanie Przywołanie 75, Czeladnik - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie eksperckim za połowę kosztu magii.
Potęga żywiołów Przywołanie 80, Atromanta Przywołane atronachy są o 50% potężniejsze.
Bliźniacze dusze Przywołanie 100, Potęga żywiołów LUB Mroczne dusze Możesz mieć dwóch atronachów lub ożywionych zombie.
Mistrz - przywołanie Przywołanie 100, Ekspert - przywołanie Pozwala rzucać czary przywołania na poziomie mistrzowskim za połowę kosztu magii.

CzaryEdytuj

NazwaIDKoszt bazowy
Kontrola nad Daedrą00029B54242
Przegnanie Daedry00029B58196
Przywołanie Atronacha Burzy (Skyrim)00029B57255
Przywołanie Atronacha Mrozu (Skyrim)00029B52214
Przywołanie Atronacha Ognia (Skyrim)000B62DB150
Przywołanie Chowańca (Skyrim)000B602E107
Pułapka duszy (Skyrim)00040003
0005B45F
0005B460
0005B461
0005B462
0005B463
0005B464
000B62DC
0010FB9A
100
Wypędzenie Daedry