Fandom

Elder Scrolls Wiki

Pelagiad

12 835stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Pelagiad – miasto położone na drodze pomiędzy osadami Seyda Neen i Balmora w regionie Wysp Askadyjskich na wyspie Vvardenfell.

Historia Edytuj

Pelagiad, powstał początkowo jako jedynie Fort Pelagiad, a zamieszkany był jedynie przez założenie legiony. Pelagiad powstał po zniesieniu traktatu pokojowego i otwarcie wyspy Vvardenfell, na kolonizację w 414 roku 3E. Ford miał spełniać rolę bazy i punktu kontrolnego region drug po między Seyda Neen, Balmory i Vivek.

Ziemie w okłu fortu był bardzo urodzajnę i niektórzy legioniści po odprawie z legiony osiedlili się właśnie w Pelagiad, budując osbie domy i zakupowali ziemie, w krótce powstało kilka domów, fort zaczeli odwiedzać kupcy, powstał Gospoda w Pół Drogi, oraz sklep. Przez to Pelagiad przekształcił się w niewielkie miast, które odwiedzane było częsti przez kupców, podrużujących po między miastami.

Fort i miasto zostały zinszczone po wybuchu Czerwonej Góry w Czwartej erze 10 roku. Nie wiadomo czy ziostało odbudowane.

Informacje ogólne Edytuj

W mieście znajduje się fort Legionu Cesarskiego - Fort Pelagiad, gdzie oferowane są niektóre usługi Kultu Tamriel. Obszar Pelagiad był początkowo zasiedlony przez byłych legionistów, którzy po odejściu na emeryturę nabyli ziemie wokół fortu. Pelagiad, przyciągając kupców, rosło, aż osiągnęło rozmiary małego miasta. Domy pokryte strzechą i jedna, główna ulica przypominają architekturę z Wysokiej Skały. Osada jest korzystnie położona nad jeziorem i w pobliżu plantacji. Do usług oferowanych w mieście, poza Kultem Tamriel należy bar, tawerna, kuźnia, oraz lombard.

W ramach misji dla Gildii Magów, Nerevaryjczyk eskortuje Altmerskiego naukowca do Pelagiad, aby otrzymać jego notatki. Nerevaryjczyk odwiedza też pobliski grobowiec rodzinny w celu odnalezienia czaszki, której poszukuje inna członkini Gildii Magów.

Powiązane zadania Edytuj

Gildia Wojowników Edytuj

Gildia Złodziei Edytuj

Pozostałe zadania Edytuj

Mieszkańcy Edytuj

Miasto Pelagiad Edytuj

Fort Pelagiad Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki