Fandom

Elder Scrolls Wiki

Pamiętnik Amantiusa Allectusa

12 440stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pamiętnik Amantiusa Allectusa – pamiętnik, który musimy zdobyć, aby móc dołączyć do Gildii Złodziei w Cyrodiil.

Treść Edytuj

Zasadziłem nasiona wysysaczy. Wkrótce dowiem się, czy moje teorie są słuszne.

Pojawiły się pierwsze pędy. Muszę regularnie podawać roztwory odżywcze.

Małe wysysacze są wyraźnie widoczne. To istotna faza ich rozwoju. Kończy mi się szczurza krew. Muszę złapać jeszcze kilku brudnych żebraków.

Rośliny są już nieco wyrośnięte. Widzę, jak falują, jakby na wietrze, choć powietrze w mej piwnicy jest nieruchome jak sama śmierć.

Mam problem z łapaniem kotów. Być może będę musiał zacząć używać psów. Te cholerne wysysacze są żarłoczne.

Jeden z nich drasnął mnie dzisiaj. Muszę bardziej uważać.

Moje rośliny odmawiają pokarmu. W ramach eksperymentu dałem im kroplę własnej krwi, którą jeden z nich wypił łapczywie. Pozostałe zaczynają schnąć.

Zebrałem u uzdrowicielki wiadro ludzkiej krwi. Musiałem zapłacić straszliwe pieniądze, by trzymała gębę na kłódkę. Wysysacze rosną ładnie. Czy postępuję słusznie? Korzyści, które te rośliny przyniosą całemu Cyrodiil są niewątpliwe, ale cena może być zbyt wysoka.

Była to jedna z najtrudniejszych decyzji mojego życia. Zniszczyłem notatki o pielęgnacji wysysaczy. Ustawiłem je na dachu, by padało na nie słońce. Były martwe w godzinę po świcie. Moja próba skrzyżowania wampira z rośliną nie powiodła się. Były zbyt niebezpieczne.

Dwie części grobowego prochu, jedna cześć soli popielnych. Zmieszać z ludzką krwią. Wystawić na światło księżyca na dwie godziny każdej nocy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki