Fandom

Elder Scrolls Wiki

Ondolemar

12 396stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

OndolemarThalmorski Justycjariusz przebywający w Grodzie Podkamień w Markarcie.

Informacje Edytuj

Ondolemar został wysłany do Markartu w celu zwalczania kultu Talosa. Cały swój czas spędza na przechadzaniu się po Grodzie Podkamień wraz z dwoma Thalmorskimi żołnierzami. Jeśli go zagadamy to przeprowadzi dla nas krótki wykład na temat Thalmoru i Aldmerskie Dominium oraz poprosi nas o pomoc w pewnej sprawie. Będzie bowiem chciał byśmy znaleźli dla niego dowód na to, że Ogmund jest wyznawcą Talosa. Jeśli mu pomożemy, wynagrodzi nas sporą ilością złota oraz zyskamy u niego duży szacunek.

Ondolemar pojawia się także na przyjęciu w Ambasadzie Thalmoru w czasie zadania List Żelazny. Jeśli pomogliśmy mu wcześniej w Markarcie, zgodzi się pomóc nam w odciągnięciu uwagi Elenwen i gości poprzez zaczepienie Raezlana i wywołanie awantury.

Jeśli Markart zostanie przejęty przez Gromowładnych, Ondolemar znika z Grodu Podkamień, a w Komnacie Umarłych będzie można znaleźć trumnę zawierającą Thalmorską szatę z kapturem oraz Amulet Talosa należący do Ogmunda. Sugeruje to, że Thalmorczyk został zamordowany w czasie lub po przejęciu miasta.

Osobowość Edytuj

Ondolemar jest wiernym sługą Thalmoru i wierzy w potęgę Trzeciego Aldmerskiego Dominium i ras Elfickich. Nieukrywa swojej pogardy dla Cesarstwa i w głębi ducha ma nawet nadzieję, że to Gromowładni wygrają wojnę. Nie jest on także do końca zadowolony z Konkordatu Bieli i Złota, jednak walczy z miejscową ludnością o przestrzeganie jego postanowień. Jeśli spytamy się go czy pochodzi z Markartu, odpowie: "Tak jakby to cuchnące miasto mogło wydać na świat kogoś o tak wspaniałym rodowodzie jak mój".

Powiązane zadania Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki