Fandom

Elder Scrolls Wiki

Olfird Dziecię-Wojny

12 708stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Olfird Dziecię-Wojny – mąż Bergritte Dziecię-Wojny, ojciec Alfhild i Jona Dziecię-Wojny, dziadek Larsa i teść Idolafa. Przywódca klanu Dzieciąt-Wojny w Białej Grani. Nienawidzi on innego klanu z tego miasta, Siwo-Włosych. Jest właścicielem Farmy Dzieci-Wojny.

Historia Edytuj

W młodości razem z Vignarem Siwo-Włosy byli najlepszymi przyjaciółmi, a ich rodziny darzyły się szczerą przyjaźnią, jednak kiedy Olfird przejął obowiązki głowy rodziny Dzieciąt-Wojny szybko pokazał się jako doskonały i utalentowany handlowiec. W szybkim tempie pomnożył majątek rodziny niemalże do ogromnych rozmiarów, założył własną farmę, która jeszcze bardziej pomnożyła dochody.

Jednak przez napływ dochodów zaczął się oddalać od swoich starych przyjaciół z klanu Siwo-Włosych na rzecz nowych znajomych z Cesarstwa. Z tego powodu jak i ze zazdrości zaczęły się pierwsze różnice pomiędzy Vignarem, a Olfridem. Po wybuchu wojny domowej Olfird opowiada się po stronie Cesarstwa, a Vignar po stronie Gromowładnych – naradza się otwarty konflikty pomiędzy klanami. Olfird oskarża Siwo-Włosych o niewierność wobec odwiecznych przyjaciół Skyrim w dniach jego słabości, Vignar zaś, że Olfird zapomniał o swojej własnej historii i o Skyrim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki