FANDOM

Ogień Nadziei – broń, występująca w dodatku do The Elder Scrolls III: Morrowind, Tribunal. Jest to jednoręczne długie ostrze, a zarazem dwemerski artefakt. Miecz ten otrzymała Almalexia od Dumaka Pół-Orka, gdy brała ślub ze Świętym Nerevarem. Sam Nerevar otrzymał zaś bliźniacze ostrze Ognia Nadziei - Płomień Prawdy.

Wygląd Edytuj

Ogień Nadziei swoją wykrzywioną klingą zdaje się przypominać sierp, bądź też redgardzkie miecze. Rękojeść wraz z małym jelcem przypomina zaś akavirską katanę. Wszystko dopełnia niebieska poświata widniejąca wokół klingi, symbolizująca magiczny efekt miecza jakim są obrażenia od porażeń.

Sposób zdobycia Edytuj

W czasie, gdy Nerevaryjczyk przybywa do Twierdzy Smutku, miecz jest w posiadaniu bogini Almalexii, więc zdobycie go jest na tym etapie praktycznie nie możliwe. Jednakże, pod koniec fabuły dodatku, Almalexia okazuje się być szaloną zdrajczynią, która zabiła Sotha Sila, zamierza zrobić to samo z Nerevaryjczykiem i Vivekiem, a potem zająć "należne" jej miejsce jako władczyni Morrowind. Pomiędzy Wybrańcem Azury, a boginią nawiązuje się walka, którą domyślnie wygrywa bohater. Wtedy możliwe jest zabranie miecza z ekwipunku Almalexii.

Zaklęcie Edytuj

Ładunek wynosi 100 punktów.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo faktu, że Ogień Nadziei i Płomień Prawdy otoczone są płomieniami, tylko broń Nerevara emituje światło, które normalnie emitował by ogień.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki